IKM UKE 20

Sakte men sikkert sterkere streker❤️

Vedlegg

• IMG_20200504_061117.jpg
    IMG_20200504_061117.jpg
    7,2 KB · Visninger: 127
  • IMG_20200504_061108.jpg
    IMG_20200504_061108.jpg
    15,6 KB · Visninger: 134
Det er en glede å se:love7 når ryker den neste digitale?
Og hvilke symptomer har du nå?
Tror jeg prøver digital på ons-tors..

Murring i mage og korsrygg, strålinger nedover rumpa og lårene, uggen og kvalm og STORE, ømme pupper:rolleyes: Hadde alle disse symptomene med begge guttene også, men puppene ble aldri større. Nå detter de omtrent ut av bh'en:knegg:

Da smiler cb testen min ! Etter 3 dager med høg fertilitet har eg endelig eggløsning de neste 48 timene! :D wooohooo håper dette er mnd jenter :Heartred:Heartred

Denne helga har gått så fort! På tirsdag starter jeg på jobb igjen, så håper dagene går fort

dette er så fantastisk!❤ enn det da, på første forsøk:D
Jaa, det er helt magisk:happy093Mest trolig befruktet 3-5 dager etter vi bestemte oss❤️

Så fsntastisk! Gratulerer :Heartred Var det sånn at du ikke vet når du har eggløsning, eller har du en viss peiling på når det må ha vært? Hvor mange dpo tror du at du kan være? :Heartred
Etter FLO og apper skulle EL være ca 28-29 april, men fikk svaaaak strek allerede 1 mai.. Ikke testet eller tempet, kun basert ut på tidligere sykluser. Tusen takk❤️❤️ etter testene å bedømme så atar jeg 9-10 dpo i dag.. Tror jeg:knegg:

Etter FLO og apper skulle EL være ca 28-29 april, men fikk svaaaak strek allerede 1 mai.. Ikke testet eller tempet, kun basert ut på tidligere sykluser. Tusen takk❤️❤️ etter testene å bedømme så atar jeg 9-10 dpo i dag.. Tror jeg:knegg:

Måtte lese gjennom hele ikm tråden på nytt:rolleyes: Sååå gøy!! Så da var du mest sannsynlig 7-8 dpo når du fikk første svaaake streken da?
ble veldig inspirert til å prøve å teste nå:hilarious: Jeg som egentlig skulle vente til torsdag:angelic:
Har ikke helt kontroll på syklusen min jeg heller, har gått utifra appen som sa eggløsning 28. April, da er jeg 6 dpo idag, men jeg følte på kroppen at eggløsningen var et par dager før, hvis jeg sammenligner med sist jeg ble gravid. Kanskje jeg må prøve meg på en test selv om det helt sikkert er for tidlig :hilarious:

Ser ut som min EL er noe forsinket, fortsatt ikke fått tempstigningen min.. Så tror jeg tilhører IKM uke 21 :(

Må visst melde meg ut herfra da jeg fikk positiv eggløsningstest i dag og ikm 20 mai/uke 21. Lykke til jenter :smiley-angelic001

Noen som har hatt festesmerter tidligere? Jeg kjente en voldsom stikking i høyre side i dag og mener jeg hadde det sist jeg var gravid.

Noen som har hatt festesmerter tidligere? Jeg kjente en voldsom stikking i høyre side i dag og mener jeg hadde det sist jeg var gravid.

ja! Helt tydelig festesmerte 8dpo sist. Hvor langt er du nå? Så spennende...!!!:woot:

Back
Topp