IKM UKE 20

Hvordan er følelsen deres nå da..? Har dere troa på at det gikk denne PP’en? :smiley-angelic001
Jeg er bare 4 dpo.. og de dagene her går jo så himla tregt. Men har troa..:smiley-ashamed004

legger ut den her også, jeg. Dere har sikkert sett den før da.

Vis vedlegget 324972

Jeg har litt for god magefølelse denne gangen, så fallhøyden er stor :( Har så mange symptomer, men har hatt disse allerede fra 1 dpo, så det tyder vel mest på innbilt svangerskap :bag:

Kveldens test. Enda sterkere❤️:D

Vedlegg

• IMG_20200503_194925.jpg
    IMG_20200503_194925.jpg
    7,2 KB · Visninger: 139
Jeg har litt for god magefølelse denne gangen, så fallhøyden er stor :( Har så mange symptomer, men har hatt disse allerede fra 1 dpo, så det tyder vel mest på innbilt svangerskap :bag:

akk... ja, den fallhøyden :bag: Innbiller meg symptomer selv altså.. men med 4dpo er det ikke fysisk mulig å kjenne noe annet enn pms symptomer og lett verking i nedre mageregion pga laktoseintoleranse :hilarious:
Men bra å være ved godt mot altså..! :Heartred
Heier på oss alle sammen:wav

Åh det bilde har jeg ikke sett før, så interessant:D Jeg er 5 dpo, synes dagene går forferdelig sakte:dead: men har en kanskje litt for god følelse, og er bare på pp1. Redd jeg blir skuffet, men likevel utrolig gøy å føle at det er noe som skjer:happy:

Ja, synes det bildet var kult å følge med på -særlig da jeg faktisk ble gravid i 2018:hilarious:.. fikk fulgt utviklingen hans fra dag 1 liksom.
Selv om du bare er i PP 1 så har du like stor sjanse! Krysser fingrene for at symptomene dine kommer snikende :thumleft

Hei jenter, melder meg inn her etter positiv el-test i går:happy:
Anine - 32 - PP2 etter SA - B1 - el 03/05 - IKM 15/05
Lykke til alle sammen, håper det klaffer for de fleste av oss:Heartred

Har begynt å miste litt troa. Før ble jeg gravid lett som bare det. Det at det nå tar litt tid gjør at jeg mistenker at noe er galt og at det derfor ikke kommer til å gå nå heller. 6Pp er ikke «lenge» sånn sett, men når det alltid klaffet på første pp tidligere så går det noen varsellamper i hodet mitt. Synes det er veldig betryggende å vite at jeg har time hos gyn 19. mai :)

Ah.. da skjønner jeg at skuffelsen er et faktum når du har vært så heldig tidligere. Men, det kan jo kaffe denne PP’en likevel :Heartred
Hvor mange barn har du fra før? :dummy1:

Så kjekt du har troa! Det hjelper hvertfall :joyful:
Har ikke sett bildet før, så kjekt du delte!
Jeg har dårlig magefølelse denne pp’en og, men håper den ikke stemmer :bag:

Your’e welcome! Nistirrer på bildet og beregner omtrentlig hvor jeg kan være hver PP :hilarious: ..Kjente godt implantasjonen 8dpo sist, og utfloden kom noen dager etter.. hehe. Det er ikke noe ‘ta det som det kommer’ her i gården altså. :smiley-ashamed005
Håper den dårlige magefølelsen din ikke stemmer :smiley-angelic001

Hvordan er følelsen deres nå da..? Har dere troa på at det gikk denne PP’en? :smiley-angelic001
Jeg er bare 4 dpo.. og de dagene her går jo så himla tregt. Men har troa..:smiley-ashamed004

legger ut den her også, jeg. Dere har sikkert sett den før da.

Vis vedlegget 324972

Jeg har sett bildet før, men fint å bli minnet på det igjen!:happy: Jeg har skikkelig troen denne syklusen (selv om det daler litt innimellom). Bildet viser at det festes på dpo 8, det er meg i morgen! Håper, håper, håper :D

Jeg har sett bildet før, men fint å bli minnet på det igjen!:happy: Jeg har skikkelig troen denne syklusen (selv om det daler litt innimellom). Bildet viser at det festes på dpo 8, det er meg i morgen! Håper, håper, håper :D

Ahh.. heldig du som er kommet så langt allerede! Jaa.. krysser fingrene for at det kjennes i morgen :nailbiting::Heartred

Your’e welcome! Nistirrer på bildet og beregner omtrentlig hvor jeg kan være hver PP :hilarious: ..Kjente godt implantasjonen 8dpo sist, og utfloden kom noen dager etter.. hehe. Det er ikke noe ‘ta det som det kommer’ her i gården altså. :smiley-ashamed005
Håper den dårlige magefølelsen din ikke stemmer :smiley-angelic001
Ser den! Jeg trooor jeg er på 1dpo idag, så er nervepirrende dager i vente :hilarious: godt jeg ikke er alene.

Åå så kjekt, håper du kjenner det denne ppen også:joyful::joyful:

Jeg har egentlig null tro nå. Jeg har ikke hatt mensen på 5 år, og siden jeg tok ut spiralen for 30 dager siden har jeg hatt to runder med positive el-tester, 14 dager fra hverandre. Men jeg har en følelse av at egget ikke har sluppet noen av gangene. Jeg venter egentlig bare på å få tr så systemet får en liten restart og vi kan begynne prøvingen skikkelig.

Ahh.. heldig du som er kommet så langt allerede! Jaa.. krysser fingrene for at det kjennes i morgen :nailbiting::Heartred

Ja, deilig å nærme seg 10 dpo og første test!!:happy: Jeg fikk El litt tidlig tydeligvis, så egentlig tilhører jeg ikm gruppe 19 nå, henger litt begge steder for jeg er helt på vippen mellom:happy:

Back
Topp