Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sakte men sikkert sterkere streker![]()
når ryker den neste digitale?Tror jeg prøver digital på ons-tors..Det er en glede å senår ryker den neste digitale?
Og hvilke symptomer har du nå?

dette er så fantastisk!❤ enn det da, på første forsøkSakte men sikkert sterkere streker![]()
Jaa, det er helt magiskDenne helga har gått så fort! På tirsdag starter jeg på jobb igjen, så håper dagene går fort
dette er så fantastisk!❤ enn det da, på første forsøk![]()
Mest trolig befruktet 3-5 dager etter vi bestemte ossGratulerer!Sakte men sikkert sterkere streker![]()
Sakte men sikkert sterkere streker![]()
Var det sånn at du ikke vet når du har eggløsning, eller har du en viss peiling på når det må ha vært? Hvor mange dpo tror du at du kan være? 
Etter FLO og apper skulle EL være ca 28-29 april, men fikk svaaaak strek allerede 1 mai.. Ikke testet eller tempet, kun basert ut på tidligere sykluser. Tusen takkSå fsntastisk! GratulererVar det sånn at du ikke vet når du har eggløsning, eller har du en viss peiling på når det må ha vært? Hvor mange dpo tror du at du kan være?
![]()

Lucky youJaa, det er helt magiskMest trolig befruktet 3-5 dager etter vi bestemte oss
![]()
Etter FLO og apper skulle EL være ca 28-29 april, men fikk svaaaak strek allerede 1 mai.. Ikke testet eller tempet, kun basert ut på tidligere sykluser. Tusen takketter testene å bedømme så atar jeg 9-10 dpo i dag.. Tror jeg
![]()
Jeg som egentlig skulle vente til torsdag

Så utrolig gøy! Gratulere så myeSakte men sikkert sterkere streker![]()

4 dpo! 5 dager til testing
Ingen symptomer som skiller seg ut fra vanlig pms symptomer![]()

Noen som har hatt festesmerter tidligere? Jeg kjente en voldsom stikking i høyre side i dag og mener jeg hadde det sist jeg var gravid.

Tror jeg er 4-5dpoja! Helt tydelig festesmerte 8dpo sist. Hvor langt er du nå? Så spennende...!!!![]()