IKM UKE 20

EL igår ifølge appen, er vel 1 dpo i dag da? Kommer til å legge aksjer ikveld og i morgen kveld for å være på den sikre siden. Er første syklus etter pilleslutt (fikk mens 27 dager etter jeg sluttet) så vet jo ikke helt hvordan syklusen er heller, men tidligere har den vært mellom 24 og 27 dager.

Litt bekymret for at vi ikke hadde mulighet til å legge aksjer tirsdag og onsdag:facepalm:

Da er du 1dpo i dag ja:chicken: deilig å være på den andre siden.
Så heldig med korte sykluser da! Slipper å vente en hel evighet på neste PP liksom. Men satse på at neste Tr kommer iløpet av 2021 nå da:smiley-angelic003

Skyggestrek på vanlig Babyplan i dag. Dette er absolutt ikke tester jeg kommer til å sette min lit til fremover.. Tilsynelatende 3 eller 4 dpo ifølge div apper, men har jo ingen garanti for at EL var da, og om jeg har kortere syklus denne mnd, vil jeg jo være 6-8 dpo i dag:confused:

Merker den velkjente "testegalskapen" sniker seg innpå meg, sakte men sikkert:knegg:

Skyggestrek på vanlig Babyplan i dag. Dette er absolutt ikke tester jeg kommer til å sette min lit til fremover.. Tilsynelatende 3 eller 4 dpo ifølge div apper, men har jo ingen garanti for at EL var da, og om jeg har kortere syklus denne mnd, vil jeg jo være 6-8 dpo i dag:confused:

Merker den velkjente "testegalskapen" sniker seg innpå meg, sakte men sikkert:knegg:

Lest om mange som har opplevd skyggestreker på babyplan den siste tiden! Det er så dårlig :dead:

prøv makesure..! De strimlene får du i 10pk på meny til 119kr (og på farmasiet.no)

Lest om mange som har opplevd skyggestreker på babyplan den siste tiden! Det er så dårlig :dead:

prøv makesure..! De strimlene får du i 10pk på meny til 119kr (og på farmasiet.no)
Skal bruke opp strimlene fra Babyplan og prøve Makesure neste gang:)

Ja, det er jo helt krise:eek: Til og med mannen så streken, men han er jo så avslappet til dette testestyret mitt, så han ga beskjed om at eneste testen han stolte på var Clearblue Digital:knegg:
Nesten enig med han der altså:knegg:

Visste ikke at man fikk kjøpt de på Meny! Da skal jeg kjøpe der når det nærmer seg. Har 2 Makesure liggende og 1 digital.

Er i grunn spent på om jeg får helvettesuka eller ikke om jeg blir gravid - uka før mens er skikkelig ille med trøtthet, hodepine, oppblåsthet og utålmodighet :facepalm: lurer på om jeg vil merke forskjell om jeg blir gravid da symptomene er så sykt irriterende like:wtf:

Har noen av dere eggløsningssmerter? Og har dere det da før eller etter EL? Jeg har kramper idag og lurer på om EL har vært eller er i dag.

Har noen av dere eggløsningssmerter? Og har dere det da før eller etter EL? Jeg har kramper idag og lurer på om EL har vært eller er i dag.
Jeg pleier å ha smerter/murringer rundt EL! Hos meg kjennes det veldig likt som mensensmerter, bare noe svakere egentlig :happy:

Ehm, damer...? Hjelp meg litt nå...

Fått strek på både Babyplan strimmel OG Clearblue nå:woot: Er disse positive??

Vedlegg

• IMG_20200502_165646.jpg
    IMG_20200502_165646.jpg
    11,6 KB · Visninger: 132
  • IMG_20200502_165707.jpg
    IMG_20200502_165707.jpg
    11,9 KB · Visninger: 148
Ehm, damer...? Hjelp meg litt nå...

Fått strek på både Babyplan strimmel OG Clearblue nå:woot: Er disse positive??

oioioii... dette ser jo veldig lovende ut da!! Når ryker den digitale?? Du må teste i morgen tidlig også:happy:Heartred:Heartred

oioioii... dette ser jo veldig lovende ut da!! Når ryker den digitale?? Du må teste i morgen tidlig også:happy:Heartred:Heartred
Må vel bli en digital i mårra sikkert:eek: Jeg er i sjokk!!!! Bestemte oss for å prøve på nr 3 for 14 dager siden:wideyed:

Back
Topp