IKM UKE 20

Ble så inspirert av Nelly4 her nå, så jeg svidde av en Babyplan Early, 2 dpo:p

Fikk skyggestrek, som omtrent ikke kan fanges på bilde, men JEG ser den hvertfall:cool: Vet at disse er kjent for skyggestreker, så legger ingenting i det:knegg:

Vedlegg

• IMG_20200501_184210.jpg
    IMG_20200501_184210.jpg
    22,7 KB · Visninger: 137
Ble så inspirert av Nelly4 her nå, så jeg svidde av en Babyplan Early, 2 dpo:p

Fikk skyggestrek, som omtrent ikke kan fanges på bilde, men JEG ser den hvertfall:cool: Vet at disse er kjent for skyggestreker, så legger ingenting i det:knegg:
Ikke så dumt,egentlig! Nå kan du bruke denne testen til sammenligning når du tester seinere :D

En liten oppdatering fra meg :)

Kveldens test var helt blenda! :yuck: Så den testen jeg tok tidligere i dag var nok defekt. Så da satser jeg på at EL er rett rundt hjørne :joyful:

Vedlegg

• IMG_20200501_201206.jpg
    IMG_20200501_201206.jpg
    24,1 KB · Visninger: 124
Da ble det peak i går morrest, 6 dager etter forventet! Og EL i dag etter all sannsynlighet. Har akkurat kommet hjem, og samboeren kom inn fra viktig arbeid på åkeren for å legge inn aksjer :p Måtte skje fortest mulig, siden egget kanskje løsnet tidlig i dag! Antagelig er det kanskje for sent også.. men vi fikk iallfall prøvd!

Vedlegg

• C73F2D07-C0FC-4AF7-8047-06CDF6D32088.jpeg
    C73F2D07-C0FC-4AF7-8047-06CDF6D32088.jpeg
    37,5 KB · Visninger: 119
Da ble det peak i går morrest, 6 dager etter forventet! Og EL i dag etter all sannsynlighet. Har akkurat kommet hjem, og samboeren kom inn fra viktig arbeid på åkeren for å legge inn aksjer :p Måtte skje fortest mulig, siden egget kanskje løsnet tidlig i dag! Antagelig er det kanskje for sent også.. men vi fikk iallfall prøvd!

Det er sikkert perfekt timing! :D

EL igår ifølge appen, er vel 1 dpo i dag da? Kommer til å legge aksjer ikveld og i morgen kveld for å være på den sikre siden. Er første syklus etter pilleslutt (fikk mens 27 dager etter jeg sluttet) så vet jo ikke helt hvordan syklusen er heller, men tidligere har den vært mellom 24 og 27 dager.

Litt bekymret for at vi ikke hadde mulighet til å legge aksjer tirsdag og onsdag:facepalm:

Dette er litt gross, men når man har sex når man er fruktbar forsvinner bare sæden. Renner ikke noe ut. Ellers i syklusen renner det ut igjen. Så hvor blir det av den sæden? Kan jo ikke bare forsvinne. Er bare 1 sædcelle som skal befrukte egget. Resten dør jo...

Har ikke merket sædrester hele uka, og vi har hatt mye sex. Haha! Og sånn er det alltid. Andre som har notert seg det?

Dette er litt gross, men når man har sex når man er fruktbar forsvinner bare sæden. Renner ikke noe ut. Ellers i syklusen renner det ut igjen. Så hvor blir det av den sæden? Kan jo ikke bare forsvinne. Er bare 1 sædcelle som skal befrukte egget. Resten dør jo...

Har ikke merket sædrester hele uka, og vi har hatt mye sex. Haha! Og sånn er det alltid. Andre som har notert seg det?

Renner alltid litt ut her uansett når i syklusen eg er :) kanskje du ikkje merker det , kjem gjerne når du tisser ;)

Renner ut hos meg :pompus: Kanskje du bare ikke merker det? :shy:

Back
Topp