Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så dumt,egentlig! Nå kan du bruke denne testen til sammenligning når du tester seinereBle så inspirert av Nelly4 her nå, så jeg svidde av en Babyplan Early, 2 dpo
Fikk skyggestrek, som omtrent ikke kan fanges på bilde, men JEG ser den hvertfallVet at disse er kjent for skyggestreker, så legger ingenting i det
![]()
Haha ja, for å teste - DET kommer jeg garantert til å gjøreIkke så dumt,egentlig! Nå kan du bruke denne testen til sammenligning når du tester seinere![]()

Streken er tydelig rosa i virkeligheten
Da ble det peak i går morrest, 6 dager etter forventet! Og EL i dag etter all sannsynlighet. Har akkurat kommet hjem, og samboeren kom inn fra viktig arbeid på åkeren for å legge inn aksjerMåtte skje fortest mulig, siden egget kanskje løsnet tidlig i dag! Antagelig er det kanskje for sent også.. men vi fikk iallfall prøvd!
En liten oppdatering fra meg
Kveldens test var helt blenda!Så den testen jeg tok tidligere i dag var nok defekt. Så da satser jeg på at EL er rett rundt hjørne
![]()
Nei, absolutt ikkeKjedelig, men du ble kanskje ikke veldig overrasket?![]()

Det er braNei, absolutt ikkeså det går heeelt fint
![]()
Tok en i går, ca 2dpo. Fikk skyggestrek.. Hørt flere som har opplevd dettePleier babyplan tidligtest å ha skyggestrekt, noen som veit?
krysser fingrene Ja. Synes ikke de hadde det da jeg prøvde på førstemann. Nå derimot har jeg fått skygge på de de siste 4 på.Pleier babyplan tidligtest å ha skyggestrekt, noen som veit?

Dette er litt gross, men når man har sex når man er fruktbar forsvinner bare sæden. Renner ikke noe ut. Ellers i syklusen renner det ut igjen. Så hvor blir det av den sæden? Kan jo ikke bare forsvinne. Er bare 1 sædcelle som skal befrukte egget. Resten dør jo...
Har ikke merket sædrester hele uka, og vi har hatt mye sex. Haha! Og sånn er det alltid. Andre som har notert seg det?
Renner ut hos megDette er litt gross, men når man har sex når man er fruktbar forsvinner bare sæden. Renner ikke noe ut. Ellers i syklusen renner det ut igjen. Så hvor blir det av den sæden? Kan jo ikke bare forsvinne. Er bare 1 sædcelle som skal befrukte egget. Resten dør jo...
Har ikke merket sædrester hele uka, og vi har hatt mye sex. Haha! Og sånn er det alltid. Andre som har notert seg det?
Kanskje du bare ikke merker det?