Renner ut hos megKanskje du bare ikke merker det?
![]()
Renner alltid litt ut her uansett når i syklusen eg erkanskje du ikkje merker det , kjem gjerne når du tisser
![]()
Merker det jo ellers i syklusen. Synes det er så merkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Renner ut hos megKanskje du bare ikke merker det?
![]()
Renner alltid litt ut her uansett når i syklusen eg erkanskje du ikkje merker det , kjem gjerne når du tisser
![]()
EL igår ifølge appen, er vel 1 dpo i dag da? Kommer til å legge aksjer ikveld og i morgen kveld for å være på den sikre siden. Er første syklus etter pilleslutt (fikk mens 27 dager etter jeg sluttet) så vet jo ikke helt hvordan syklusen er heller, men tidligere har den vært mellom 24 og 27 dager.
Litt bekymret for at vi ikke hadde mulighet til å legge aksjer tirsdag og onsdag![]()
deilig å være på den andre siden. 
Håper dagene går fort fremover!
Hmm, ja det var snodigMerker det jo ellers i syklusen. Synes det er så merkelig![]()

Skyggestrek på vanlig Babyplan i dag. Dette er absolutt ikke tester jeg kommer til å sette min lit til fremover.. Tilsynelatende 3 eller 4 dpo ifølge div apper, men har jo ingen garanti for at EL var da, og om jeg har kortere syklus denne mnd, vil jeg jo være 6-8 dpo i dag
Merker den velkjente "testegalskapen" sniker seg innpå meg, sakte men sikkert![]()

Skal bruke opp strimlene fra Babyplan og prøve Makesure neste gangLest om mange som har opplevd skyggestreker på babyplan den siste tiden! Det er så dårlig
prøv makesure..! De strimlene får du i 10pk på meny til 119kr (og på farmasiet.no)

Lest om mange som har opplevd skyggestreker på babyplan den siste tiden! Det er så dårlig
prøv makesure..! De strimlene får du i 10pk på meny til 119kr (og på farmasiet.no)
lurer på om jeg vil merke forskjell om jeg blir gravid da symptomene er så sykt irriterende like
Jeg pleier å ha smerter/murringer rundt EL! Hos meg kjennes det veldig likt som mensensmerter, bare noe svakere egentligHar noen av dere eggløsningssmerter? Og har dere det da før eller etter EL? Jeg har kramper idag og lurer på om EL har vært eller er i dag.

Merker det jo ellers i syklusen. Synes det er så merkelig![]()
De ser veldig positive ut!!Ehm, damer...? Hjelp meg litt nå...
Fått strek på både Babyplan strimmel OG Clearblue nåEr disse positive??

Sniker da jeg egentlig hører til i IKM 20Ehm, damer...? Hjelp meg litt nå...

Herlighet!Ehm, damer...? Hjelp meg litt nå...
håper du tar en digital snart!De ser veldig positive ut!!![]()
Sniker da jeg egentlig hører til i IKM 20
Men med disse strekene må du jo nesten være gravid!![]()
Jammen, hvor langt er jeg på veg da, da?Herlighet!håper du tar en digital snart!
![]()
Ehm, damer...? Hjelp meg litt nå...
Heartred
Må vel bli en digital i mårra sikkertoioioii... dette ser jo veldig lovende ut da!! Når ryker den digitale?? Du må teste i morgen tidlig ogsåHeartred
![]()