Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig enig her! Det eneste er at jeg har litt problemer med mr. cutiepie (Olav) i Trondheim etter at jeg fikk vite at han faktisk syr inn t-skjortene sine i armene, slik at bicepsen hans skal se større ut...Haha!! Den må vi slenge oss med på!! ;-) vi liker nok best Arendal, follo og Trondheim-gutta!! Vi elsker kjemien mellom disse parene! :-D dere da??
Veldig enig her! Det eneste er at jeg har litt problemer med mr. cutiepie (Olav) i Trondheim etter at jeg fikk vite at han faktisk syr inn t-skjortene sine i armene, slik at bicepsen hans skal se større ut...Haha!! Den må vi slenge oss med på!! ;-) vi liker nok best Arendal, follo og Trondheim-gutta!! Vi elsker kjemien mellom disse parene! :-D dere da??
Helt utrolig skjønn!Han er helt herlig! <3Vis vedlegget 116578
Happy camper!!

Ja, hun er flink med mennesker! Vi liker ikke Jørgen fra Tromsø! Haha.... Seriøst!! Gjør Olav det?! Han Arnt- roger kunne jobba i psykisk helse! Imponert meg opptil flere ganger når de må håndtere mennesker som har litt ustabil psyke!Veldig enig her! Det eneste er at jeg har litt problemer med mr. cutiepie (Olav) i Trondheim etter at jeg fikk vite at han faktisk syr inn t-skjortene sine i armene, slik at bicepsen hans skal se større ut...Liker Siri i Tromsø også.. Hun virker veldig dyktig!
Enig i at Jørgen kan være litt brysk og kan virke ganske lei av jobben.. Arnt-Roger er fantastisk! Han er virkelig en komplett politimann! Olav gjør det ja... Mannen min jobber med en bekjent av han som fortalte det (syr inn og legger inn strikk) Har flere venner som er politi, og når man sammenligner hvordan deres skjorter ser ut (selv med store biceps) og hans, så er det ingen tvil!Ja, hun er flink med mennesker! Vi liker ikke Jørgen fra Tromsø! Haha.... Seriøst!! Gjør Olav det?! Han Arnt- roger kunne jobba i psykisk helse! Imponert meg opptil flere ganger når de må håndtere mennesker som har litt ustabil psyke!
Hehehe, uff, det er litt sørgelig da!! :-/ jaja! Sett på hundepatruljen på TV3 da? Det var faktisk ganske gøy! Hundepatruljen på nattpatruljen får sjelden til noe som helst!Enig i at Jørgen kan være litt brysk og kan virke ganske lei av jobben.. Arnt-Roger er fantastisk! Han er virkelig en komplett politimann! Olav gjør det ja... Mannen min jobber med en bekjent av han som fortalte det (syr inn og legger inn strikk) Har flere venner som er politi, og når man sammenligner hvordan deres skjorter ser ut (selv med store biceps) og hans, så er det ingen tvil!![]()
Ja, det er faktisk ekstremt stusselig!Hehehe, uff, det er litt sørgelig da!! :-/ jaja! Sett på hundepatruljen på TV3 da? Det var faktisk ganske gøy! Hundepatruljen på nattpatruljen får sjelden til noe som helst!![]()
Tror første sesong er ferdig, men om det starter opp igjen, så burde du sjekke det ut! Så litt på lov og orden på TVNorge også, men det synes jeg ikke var noe spesielt spennende!Ja, det er faktisk ekstremt stusselig!
Nei, hundepatruljen har vi faktisk aldri sett på.. Men hvis du anbefaler det, så tror jeg nesten vi må sjekke det ut (hvis det går fortsatt?) Hadde jo veldig lik smak når det gjaldt nattpatruljen i alle fall!![]()
Hmmm, har ikke sett det heller jeg... Her har vi begynt å se på Friends fra sesong 1 igjen i tillegg vi da. Helt fantastisk hvor morsomt det egentlig er!Tror første sesong er ferdig, men om det starter opp igjen, så burde du sjekke det ut! Så litt på lov og orden på TVNorge også, men det synes jeg ikke var noe spesielt spennende!

Sov godt!!Hmmm, har ikke sett det heller jeg... Her har vi begynt å se på Friends fra sesong 1 igjen i tillegg vi da. Helt fantastisk hvor morsomt det egentlig er!
Nå er det natta for meg! God natt!![]()
Det håper vi på!! :-D oppblåst og vonde pupper her. Litt stikk i underliv og lyske sånn tidvis, men ikke spesielt merkbart ;-) sov godtAkkurat lagt meg, å nå stikker det no veldig nede i livmor regionen. Faktisk ubehagelig. Håper det er positivt![]()
Ja, vi satser på januarbaby ;-)Det håper vi på!! :-D oppblåst og vonde pupper her. Litt stikk i underliv og lyske sånn tidvis, men ikke spesielt merkbart ;-) sov godt![]()
Gratulerer så myeVis vedlegget 116599 Vokna av at jeg måtte på do nå, å tok en test, å den ble slik?? Den er positiv er den ikke? :-D 12 dpo idag![]()
![]()
Er så vant til blenda tester at dette er helt uvirkelig... Hadde en kjemisk i pp 4, så tørr ikke juble høyt enda, får se om tanta dukker opp eller ikke på tirsdagGratulerer så mye![]()
Du har vel prøvd ganske lenge så dette var koseligEr så vant til blenda tester at dette er helt uvirkelig... Hadde en kjemisk i pp 4, så tørr ikke juble høyt enda, får se om tanta dukker opp eller ikke på tirsdagMen tusen takk <3
Har prøv i 1 år og 1 mnd, så ikke sån kjempe lenge, men er en utrolig god følelse å endelig ha klart detDu har vel prøvd ganske lenge så dette var koselig![]()