Ikm uke 20

Det tror jeg ingen har problemer med å forstå, kjære deg!!! Er jo så stress og emosjonelt hver måned for de som bare prøver et halvt år, men å bli gravid og miste i mange år uten å få sluttpakka må være grusomt. Både fysisk og psykisk! Bare å lette på hjertet her for min del i allefall! :)
Tusen takk! :Heartbigred

Har dere andre en fin kveld da? Noen spesielle aktiviteter på gang? :happy: Her sitter jeg alene i sofaen med et glass vann og Graham Norton-show...

Har dere andre en fin kveld da? Noen spesielle aktiviteter på gang? :happy: Her sitter jeg alene i sofaen med et glass vann og Graham Norton-show...
Her hAr samboeren fått nakkemassasje og lille voff har fått en pinne! Her ser vi på matprogram på Netflix! ;-)
ImageUploadedByBV Forum1431205242.306489.jpg

Så heldig han er, Frøken Angst! Hvilket matprogram ser dere på? Jeg ELSKER å lage mat, og MasterChef Australia er den store favoritten her... :) Og for en søt hund!

Sambo er ute med de på jobben sin ikveld, jeg hadde heldigvis unnskyldning for å ikke dra, fikk ikke barnevakt :rolleyes: Så sitter å glaner på tv jeg å :D tørr aldri å drikke alkohol så nærme ikm, itilfelle :)

Så heldig han er, Frøken Angst! Hvilket matprogram ser dere på? Jeg ELSKER å lage mat, og MasterChef Australia er den store favoritten her... :) Og for en søt hund!
Ser på anthony bourdain faktisk! Morsomme type som reiser rundt i forskjellige land og tester mat! Absolutt å anbefale! Her er det samboeren som er kokken! ;-) jeg er mer handy! :-p Jaja, vi har jo en liten baby allerede i han. Han er enda liten og leken, men de siste ukene har han blitt litt mer kosete, så han lå på magen min og koste meg i nakken! <3

Sambo er ute med de på jobben sin ikveld, jeg hadde heldigvis unnskyldning for å ikke dra, fikk ikke barnevakt :rolleyes: Så sitter å glaner på tv jeg å :D tørr aldri å drikke alkohol så nærme ikm, itilfelle :)
Tell me about it!! Jeg har blitt invitert i utdrikkningslag i slutten av mai og 2 bryllup i sommer. Så hadde håpet at det skulle sitte nå, så slipper man finne på unnskyldninger! :-)

Jeg vet at jeg kommer til å få pes på jobb på mandag, for skulle egentlig løpe holmenkollstafetten i dag og på bankett nå på kvelden, men turte ikke risikere noe siden vi har mistet så mange ganger før. (Jeg har et helt usunnt konkurranseinnstinkt, så jeg hadde ikke klart å ta det med ro.) Måtte den bare sitte nå, sånn at det "kun" blir tre måneder til jeg må holde på sånn her! ;)

Jeg vet at jeg kommer til å få pes på jobb på mandag, for skulle egentlig løpe holmenkollstafetten i dag og på bankett nå på kvelden, men turte ikke risikere noe siden vi har mistet så mange ganger før. (Jeg har et helt usunnt konkurranseinnstinkt, så jeg hadde ikke klart å ta det med ro.) Måtte den bare sitte nå, sånn at det "kun" blir tre måneder til jeg må holde på sånn her! ;)
Haha!! Jeg eier faktisk ikke konkurranseinnstinkt i følge samboeren. Men tøff kvinne du da! ;)

HIhi, vet ikke om jeg er tøff - bare en ekstremt dårlig taper! ;)

Vi har også serieopptak på den! Faste middagsunderholdningen her også! Så morsomt! :)

HIhi, vet ikke om jeg er tøff - bare en ekstremt dårlig taper! ;)

Vi har også serieopptak på den! Faste middagsunderholdningen her også! Så morsomt! :)
Det er kanskje det jeg er også, men jeg velger da å unngå konkurranser eller ikke prøve så veldig, for da er det liksom naturlig at jeg tapte :-p Hoho... Men stafett har jeg nok ikke kondis til for øyeblikket ;-)

Back
Topp