Ikm uke 20

Det skjønner jeg! De med 10 burde man være litt ekstra forsiktige med! :)
Enig... Var derfor veldig skeptisk i går, og ble positivt overrasket over stigning til i dag... Blir spennende å se de neste dagene! Prøver å si til meg selv at det bare er humbug, men merker at jeg jo innerst inne begynner å håpe litt...

Spennende :-D Håper på januarspirer for oss begge ❤️

Ja det hadde vært så gull det :D En liten januarbebis, med termin på bursdagen til min avdøde bestefar❤️

Men kjenner at det er vanskelig å holde testetøsa i sjakk i dag, når jeg ser så mange fine streker :P Men er bare 8 dpo, så er altfor tidlig å teste :(

7dpo:
✔️fra hard til løs mage
✔️småkvalm og ekstremt sulten på morgenen
✔️ømme pupper (stikker og er vonde på sidene
✔️hodepine
✔️litt svimmel ved raske bevegelser ✔️tørr i halsen
✔️tett nese
✔️mer utflod (legger seg oppå papiret, litt gulaktig)
✔️dunkende mage

Håper inderlig ikke pms skal være sånn i månedsvis framover. Også litt usikker på om jeg er i ferd med å bli forkjøla eller om det er noe koseligere! Hoi... Noen flere som har symptomliste for dagen?

Enig... Var derfor veldig skeptisk i går, og ble positivt overrasket over stigning til i dag... Blir spennende å se de neste dagene! Prøver å si til meg selv at det bare er humbug, men merker at jeg jo innerst inne begynner å håpe litt...
Jeg vet så godt hva du mener!! Derfor jeg ikke tør. Ble brått så skuffa da den var blank igjen forrige måned!! Men jeg håper veldig på dine vegne!!! :-D uansett så er det jo et befruktet egg der inne, som har begynt å feste seg ❤️

7dpo:
✔️fra hard til løs mage
✔️småkvalm og ekstremt sulten på morgenen
✔️ømme pupper (stikker og er vonde på sidene
✔️hodepine
✔️litt svimmel ved raske bevegelser ✔️tørr i halsen
✔️tett nese
✔️mer utflod (legger seg oppå papiret, litt gulaktig)
✔️dunkende mage

Håper inderlig ikke pms skal være sånn i månedsvis framover. Også litt usikker på om jeg er i ferd med å bli forkjøla eller om det er noe koseligere! Hoi... Noen flere som har symptomliste for dagen?

Flotte flotte symptomer :D

Måtte ta en CB+ også, og der ble faktisk et supersvakt kryss der også! I virkeligheten så man godt forskjell fra den "vanlige" skyggestreken som alltid er der, for det var mye mer farge der. Håper håper håper sånn!

Den var litt vanskelig å få med på bilder, så forventer ikke at noen av dere andre fininger ser den! ❤️

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    770 KB · Visninger: 113
Måtte ta en CB+ også, og der ble faktisk et supersvakt kryss der også! I virkeligheten så man godt forskjell fra den "vanlige" skyggestreken som alltid er der, for det var mye mer farge der. Håper håper håper sånn!

Den var litt vanskelig å få med på bilder, så forventer ikke at noen av dere andre fininger ser den! ❤️

Så den med en gang jeg :D Åååh, du har en spire på gang :D ❤️

Gjorde du? Ååååhhh, nå bare triller tårene her... Tusen takk! ❤️

Det er faktisk helt uvirkelig at vi klarer det denne måneden, og at vi har fått positiv test så tidlig! Livredd for å tisse og at jeg skal se blod...

Ja så den uten problem ;) Aaaw, det viser bare hvor etterlengtet denne spiren er❤️

Jeg har tro på at det går bra nå, at denne vil klore seg fast i 9 mnd ;)

Back
Topp