Chanett87
Chanett ønsker en liten spire
De var i fra HongkongBestilte 22.04
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var i fra HongkongBestilte 22.04
Ja da vil jeg tro de er her snart. Sitter å venter på tester selvBestilte 22.04
Snakker om sola så skinner den de lå i postkassen når jeg kom hjem i fra jobbJa da vil jeg tro de er her snart. Sitter å venter på tester selv
Snakker om sola så skinner den de lå i postkassen når jeg kom hjem i fra jobb
Jeg er vel dpo 2 tror jeg!Ja blir spennende nå med symptomjakt![]()
Jeg er vel dpo 2 tror jeg!
oppblåst
hodepine
trøtt
Tror mye av dette og treg mage egentlig er vanlig etter eggløsning! Så har jeg vært i både bursdag, konfirmasjon og hatt besøk i helga! Så tror vel ikke det er så mye å legge vekt på! men greit å holde litt oversikt på hvordan kroppen er for hver måned uansett tror nesten ikke man klarer å unngå detLyder jo godt det
Jeg har hodepine, men det kommer nok av lørdagenOg økt utflod igjen, men det virker som er et typisk dpo tegn
Så herlig!! Da er det spennende dager på deg framover!!Satte som tidligere sagt inn et 8delt egg på torsdag forrige uke! Så jeg er på rugedag 5 idag (innsettdag = rugedag 1). Har ikke klart og holde meg unna testingen, og de er selvfølgelig blendahvite enda! Skal holde meg til onsdagsmorgen nå! Fra da blir d testing to ganger per dag! Minst!! Kjenner meg fryktelig irritabel(kan også skyldes røykeslutt) og har ømme pupper.. Kjente d stakk nedentil på lørdagkveld, ellers har jeg ikke merket noenting! Men har en god følelseblir en spennende uke dette her!!
Ja det er det! Gøy og dele erfaringene våre her inne daSå herlig!! Da er det spennende dager på deg framover!!
Tror mye av dette og treg mage egentlig er vanlig etter eggløsning! Så har jeg vært i både bursdag, konfirmasjon og hatt besøk i helga! Så tror vel ikke det er så mye å legge vekt på! men greit å holde litt oversikt på hvordan kroppen er for hver måned uansett tror nesten ikke man klarer å unngå det
Idag ble jeg skikkelig kvalm å kasta opp , varm og fryser :/ blææ
Merkelig når man kjenner at man blir misunnelig på sånt!! Haha!!Idag ble jeg skikkelig kvalm å kasta opp , varm og fryser :/ blææ
Godt det ikke bare er jeg som er på symptomjakt!Jeg syntes det er så rart, jeg har så mange symptomer etter EL, men denne gangen har jeg ingenting... Alltid etter EL så for jeg ømme pupper og de blir hoven for å si det sånn men det har ikke skjedd... Blir også veldig oppblåst... NADA nå!! Eneste er vis jeg hoster så stikker det nede i livmora... Er 5 dpo i dag!!!

Velkommen på laget denne symptom jakten er jeg nesten litt lei avGodt det ikke bare er jeg som er på symptomjakt!Annerledes er jo egentlig veldig positivt!
Her er niplene mine så såre at det nesten gjør vondt å ha på bh!![]()