Ikm uke 20

Lyder jo godt det ;)

Jeg har hodepine, men det kommer nok av lørdagen :P Og økt utflod igjen, men det virker som er et typisk dpo tegn
Tror mye av dette og treg mage egentlig er vanlig etter eggløsning! Så har jeg vært i både bursdag, konfirmasjon og hatt besøk i helga! Så tror vel ikke det er så mye å legge vekt på! men greit å holde litt oversikt på hvordan kroppen er for hver måned uansett tror nesten ikke man klarer å unngå det

Satte som tidligere sagt inn et 8delt egg på torsdag forrige uke! Så jeg er på rugedag 5 idag (innsettdag = rugedag 1). Har ikke klart og holde meg unna testingen, og de er selvfølgelig blendahvite enda! Skal holde meg til onsdagsmorgen nå! Fra da blir d testing to ganger per dag! Minst!! Kjenner meg fryktelig irritabel(kan også skyldes røykeslutt) og har ømme pupper.. Kjente d stakk nedentil på lørdagkveld, ellers har jeg ikke merket noenting! Men har en god følelse ;) blir en spennende uke dette her!!

Satte som tidligere sagt inn et 8delt egg på torsdag forrige uke! Så jeg er på rugedag 5 idag (innsettdag = rugedag 1). Har ikke klart og holde meg unna testingen, og de er selvfølgelig blendahvite enda! Skal holde meg til onsdagsmorgen nå! Fra da blir d testing to ganger per dag! Minst!! Kjenner meg fryktelig irritabel(kan også skyldes røykeslutt) og har ømme pupper.. Kjente d stakk nedentil på lørdagkveld, ellers har jeg ikke merket noenting! Men har en god følelse ;) blir en spennende uke dette her!!
Så herlig!! Da er det spennende dager på deg framover!!

Tror mye av dette og treg mage egentlig er vanlig etter eggløsning! Så har jeg vært i både bursdag, konfirmasjon og hatt besøk i helga! Så tror vel ikke det er så mye å legge vekt på! men greit å holde litt oversikt på hvordan kroppen er for hver måned uansett tror nesten ikke man klarer å unngå det

Ja da merker man det jo godt på kroppen. Man blir jo sliten da.

3 dpo i dag, og har mye stikkinger i kveld. Spennende :)

Idag ble jeg skikkelig kvalm å kasta opp , varm og fryser :/ blææ

Jeg syntes det er så rart, jeg har så mange symptomer etter EL, men denne gangen har jeg ingenting... Alltid etter EL så for jeg ømme pupper og de blir hoven for å si det sånn men det har ikke skjedd... Blir også veldig oppblåst... NADA nå!! Eneste er vis jeg hoster så stikker det nede i livmora... Er 5 dpo i dag!!!

Sniker meg inn her jeg også... Etter en skikkelig nedtur med enda en kjemisk forrige måned er jeg endelig sikker på at EL har vært, og at IKM er 16. Mai! Kjennes ut som at EL var på høyre side denne gangen, så har liten tro på babis nå (mistet høyre eggleder i en ex-u). Håper egentlig på blødning så fort som mulig, sånn at jeg kan begynne på sprøyter og IVF-behandling ! :)

Krysser fingrene for at mai blir en eksepsjonelt fruktbar måned for oss alle! ❤️

Jeg syntes det er så rart, jeg har så mange symptomer etter EL, men denne gangen har jeg ingenting... Alltid etter EL så for jeg ømme pupper og de blir hoven for å si det sånn men det har ikke skjedd... Blir også veldig oppblåst... NADA nå!! Eneste er vis jeg hoster så stikker det nede i livmora... Er 5 dpo i dag!!!
Godt det ikke bare er jeg som er på symptomjakt! ;) Annerledes er jo egentlig veldig positivt! :)

Her er niplene mine så såre at det nesten gjør vondt å ha på bh! :dead:

Godt det ikke bare er jeg som er på symptomjakt! ;) Annerledes er jo egentlig veldig positivt! :)

Her er niplene mine så såre at det nesten gjør vondt å ha på bh! :dead:
Velkommen på laget denne symptom jakten er jeg nesten litt lei av :P og nå når jeg prøver å finne noen så er det ingen der...

Spennende da, pleier å å få såre nipler men den gang ei :P satser på at det går denne gangen for alle sammen

Back
Topp