Tutta_86
Glad i forumet
Det burde gå bra selv om dere ikke får kost i dag og/eller i morgenI går var en fin dag å legge inn aksjer på
![]()
Ja, hadde det bare klaffet nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det burde gå bra selv om dere ikke får kost i dag og/eller i morgenI går var en fin dag å legge inn aksjer på
![]()
Ja, hadde det bare klaffet nåtok en kjapp en så nå har jeg gjort det jeg kan
![]()
Heheh, da er det ikke mer du kan få gjort nå nei![]()
Hørtes kjent utTiden går så treeeegt! 5dpo.
Holder på å bli gal. Vil så gjerne teste, men er jo altfor tidligHørtes kjent ut![]()
Onsdag kan du begynne vettuHolder på å bli gal. Vil så gjerne teste, men er jo altfor tidlig![]()
Jippi, happy humpingVis vedlegget 115612
ENDELIG!! Trodde nesten Ebay testene ikke funka, men er EL som 2-3 dager forsinket tydeligvis![]()
Juhuuu!! Spennende!!!3 dpo alt i dagGleder meg sånn til testing neste uke
![]()
Uff bestilte tester fra ebay, ser jo nå at det er over en måned til de kommer frem til meg 4 juni er de forventet hos meg... Noen andre som har bestillt fra ebay som slapp å vente såå lenge på de?
De pleier ofte å komme før tiden.Vet ikke når du bestillte med går for 1.5-2 uker før det kommer fra hong kong/china.Uff bestilte tester fra ebay, ser jo nå at det er over en måned til de kommer frem til meg 4 juni er de forventet hos meg... Noen andre som har bestillt fra ebay som slapp å vente såå lenge på de?
Bestilte 22.04De pleier ofte å komme før tiden.Vet ikke når du bestillte med går for 1.5-2 uker før det kommer fra hong kong/china.