Ikm uke 20

Våknet i morges av voldsomme EL smerter, ikke til å ta feil av og testen var veldig positiv :)
La inn aksjer i går og i morges, satser på hanky panky i kveld og i morgen også så har vi virkelig gjort det som skal til *krysserfingrene* ;)
Venter en dag over negativ EL test før jeg begynner på WY :)

Tiden går så treeeegt! 5dpo.

Ja her er testene negative enda. Er litt i tvil om det kan være dårlige Ebay tester ,fordi jeg pleier å få positive eltester på cd 14 og 15 ,og nå har de vært veldig svake hele uka. Pleier jo å være svake i begynnelsen av uka og øke i styrke frem positiv test. Ja enten er testene dårlig eller så er EL forsinket.

Syk samboer og actionhelg med festligheter. Eggløsninga kjente jeg greit litt over midnatt på bursdagsfest! Så nå i kveld skal vi legge i aksjer igjen. Tilfelle de fra fredagmorgen ikke har holdt mål ;-) er det ikke typisk at det skal dukke opp bryllup, fester, bursdager og utdrikkningslag midt i prøvinga. Aner ikke hva jeg skal gjøre for og ikke røpe for mye altså :-s

ImageUploadedByBV Forum1430647442.073593.jpg

Endelig begynner LH å stige. Har har hatt supersvake eltester hele uka. Så da er vel EL i morgen eller tirsdag. Skal bli deilig å komme i DPO land snart :)

ImageUploadedByBV Forum1430722630.215965.jpg

ENDELIG!! Trodde nesten Ebay testene ikke funka, men er EL som 2-3 dager forsinket tydeligvis :)

Har helt glemt ut å sagt i fra om at IKM er 9 mai, altså i uke 19. Men håper det er greit at jeg heller henger her inne med dere :)
Tempen sank 0,2 grader i dag og fikk et voldsomt stikk i livmorsregionen, hååååper det er et egg som fester seg og gir meg to streker på fredag :D

3 dpo alt i dag :D Gleder meg sånn til testing neste uke :D

Uff bestilte tester fra ebay, ser jo nå at det er over en måned til de kommer frem til meg 4 juni er de forventet hos meg... Noen andre som har bestillt fra ebay som slapp å vente såå lenge på de?

Uff bestilte tester fra ebay, ser jo nå at det er over en måned til de kommer frem til meg 4 juni er de forventet hos meg... Noen andre som har bestillt fra ebay som slapp å vente såå lenge på de?
De pleier ofte å komme før tiden.Vet ikke når du bestillte med går for 1.5-2 uker før det kommer fra hong kong/china.

Back
Topp