Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Er i pp 17. Du kan sette meg opp på søndag 17. Denne pp blir spennende. Har time hos Gyn den 12. Håper vi får den hjelpen vi trenger da.
IKM 11 mai. Kjører på med fryseforsøk her, så innsett av 4 dager gammelt embryo på torsdag. Sååå spennende!!
Hmm når er man egentlig mest fruktbar? Mye rart å lese på nett. En lege sa at sperm lever i en uke og derfor er man man safe om en har seg en gang i uka, andre sier sperm lever 1-2dager. Så er det fruktbarheten.. Min app sier en er mest fruktar FØR EL, mens andre etter, og noen PÅ EL?? FORVIRRET. Og jeg som sku ta det med ro..![]()
Sperm lever gjennomsnittlig 2-3 dager men kan med optimale forhold leve opptil 4-5 dager.de fleste som blir gravid blir gravid ved sex de 2 dagene før eggeløsning og selve eggløsningsdagen.Hmm når er man egentlig mest fruktbar? Mye rart å lese på nett. En lege sa at sperm lever i en uke og derfor er man man safe om en har seg en gang i uka, andre sier sperm lever 1-2dager. Så er det fruktbarheten.. Min app sier en er mest fruktar FØR EL, mens andre etter, og noen PÅ EL?? FORVIRRET. Og jeg som sku ta det med ro..![]()
Sædcellene kan leve i opptil 5 dagerSå jeg ville ikke satset på 1 gang i uka
Jeg er veldig usikker på når man er mest fruktbar faktisk :S
Sperm lever gjennomsnittlig 2-3 dager men kan med optimale forhold leve opptil 4-5 dager.de fleste som blir gravid blir gravid ved sex de 2 dagene før eggeløsning og selve eggløsningsdagen.
Ville nok satset på sex så nærme som 2 dager før EL eller enda nærmere![]()
En har størst sjangs for å lykkes om en har sex to dager før, dagen før eller aller helst på EL dagen.![]()
Noen som har begynt å teste etter EL? Her sank tempen på kurven i dag, med andre ord har jeg EL i dag. Fått lagt inn aksjer hver dag, samtidig at jeg har drukket grapefruktjuice og brukt glidekrem! Håper sånn på positiv test om 14 dager![]()
Bare lurte! Leste en plass at glidekrem ikkje burde brukast når en prøver bli gravide?feil det kanskje?
![]()
Tusen takk for detVelkommen hit
Oioi så spennende!!krysser fingre for deg
![]()