Lene.M
Glad i forumet
Startet i dag jeg ogNår starter du? jeg startet i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Startet i dag jeg ogNår starter du? jeg startet i dag![]()
Ja det beste hadde vært om man klarte å være helt avslappet,da han man sikkert blitt gravid med en gang.Men det klarer ikke jeg..heheJeg skal prøve bidronninggele før EL og wild yam etter EL
Dette er siste måneden vi skal prøve aktivt har vi blitt enige om siden jeg blir så "gal" av prøvingen x)
Om det ikke klaffer denne perioden skal vi bare ha sex også får det gå som det går (er det som er planen men får se hvor lenge jeg klarer å holde meg til det).
Ja ikke sant!Ja det beste hadde vært om man klarte å være helt avslappet,da han man sikkert blitt gravid med en gang.Men det klarer ikke jeg..hehe
Da prøver jeg meg på en slik tråd.Gi et vink så skriver jeg deg på liste her. Gjerne hvilken pp også.
Mandag 11.05
VeniVidiVici PP2
Lene.M PP3
camoso PP9
Tirsdag 12.05
Onsdag 13.05
Torsdag 14.05
Fredag 15.05
Gutt2010, spire 2015? PP4
Lørdag 16.05
attpåklattnr2 PP3
secretPP1
Søndag 17.05
GRAVID
TR
Ikke oppdatert
Passert IKM
Husk å gi beskjed i tråden om statusen endrer seg![]()
Jeg synes all ventingen er verst. Skal prøve å redusere all testingen denne mnd. Bestille tester så de ikke kommer før 10 dpoJa ikke sant!
Blir helt tussete av denne prøvingen og ventingen hele tiden![]()
Det er lurtJeg synes all ventingen er verst. Skal prøve å redusere all testingen denne mnd. Bestille tester så de ikke kommer før 10 dpo
Ja egentlig skulle man ventet til IKM + 1 dag. Så hadde man spart mye penger.. HeheDet er lurt
Skal prøve å holde meg til ikm før jeg tester, får se hvor lenge jeg klarer det![]()
Ja egentlig skulle man ventet til IKM + 1 dag. Så hadde man spart mye penger.. Hehe
Kanskje du er en av dem som får blink med en gang,spennendeGleder med så til å begynne å prøve igjentror jeg har el en gang mellom 28. og 2.
Tenk hvis det klaffer på første pp denne gangenLitt vel optimistisk, men er jo lov å drømme ;-)
Jeg skal prøve bidronninggele før EL og wild yam etter EL
Dette er siste måneden vi skal prøve aktivt har vi blitt enige om siden jeg blir så "gal" av prøvingen x)
Om det ikke klaffer denne perioden skal vi bare ha sex også får det gå som det går (er det som er planen men får se hvor lenge jeg klarer å holde meg til det).
Da krysser vi fingrene for bidronninggele og wild yam!Hahaha!!! Akkurat det samme her! Bestillte wild yam og bidronninggele i går og samboeren håper jeg blir gravid fort for han blir like forventningsfull som meg hver måned og jeg testet jo hele tida siden dpo 7! Nå skal det sies at jeg fikk TR for første gang på lørdag etter jeg sluttet på minipille i februar! Så jeg fikk pms x 10 ;-)
Jepp!! Skal ikke teste før ikm denne gangen heller, for sist måned fikk jeg en kjemisk dpo 7 og det er jo bare selvplaging å vite :-DDa krysser vi fingrene for bidronninggele og wild yam!
Håper det klaffer denne måneden![]()
Sant! Tålmodighet er en dyd sies det jo, så da får vi smøre oss med tålmodighetJepp!! Skal ikke teste før ikm denne gangen heller, for sist måned fikk jeg en kjemisk dpo 7 og det er jo bare selvplaging å vite :-D