Ikm uke 20

Melder meg inn her med ikm 15.5

Pp4 :)

Har dere noen spesiell triks dere skal bruke denne mnd for å bli gravid ? ;) j
Jeg skal satse på temping,nattlysolje frem til EL og wild yam etter EL og endel kosttilskudd :)

Last edited:
Jeg skal prøve bidronninggele før EL og wild yam etter EL :)
Dette er siste måneden vi skal prøve aktivt har vi blitt enige om siden jeg blir så "gal" av prøvingen x)
Om det ikke klaffer denne perioden skal vi bare ha sex også får det gå som det går (er det som er planen men får se hvor lenge jeg klarer å holde meg til det :p).

Dette er siste måneden vi skal prøve aktivt har vi blitt enige om siden jeg blir så "gal" av prøvingen x)
Om det ikke klaffer denne perioden skal vi bare ha sex også får det gå som det går (er det som er planen men får se hvor lenge jeg klarer å holde meg til det :p).
Ja det beste hadde vært om man klarte å være helt avslappet,da han man sikkert blitt gravid med en gang.Men det klarer ikke jeg..hehe

Da prøver jeg meg på en slik tråd. :) Gi et vink så skriver jeg deg på liste her. Gjerne hvilken pp også.

Mandag 11.05
VeniVidiVici PP2
Lene.M PP3
camoso PP9

Tirsdag 12.05

Onsdag 13.05

Torsdag 14.05

Fredag 15.05

Gutt2010, spire 2015? PP4

Lørdag 16.05
attpåklattnr2 PP3
secret ;) PP1

Søndag 17.05

:dummy: GRAVID:dummy1:

:banghead: TR :brb:

:wideyed:Ikke oppdatert:bored:

:smiley-angelic001Passert IKM:smiley-angelic001

Husk å gi beskjed i tråden om statusen endrer seg :)

Ikm søndag 17 mai, pp 4 :)

Ja ikke sant! :)
Blir helt tussete av denne prøvingen og ventingen hele tiden :p
Jeg synes all ventingen er verst. Skal prøve å redusere all testingen denne mnd. Bestille tester så de ikke kommer før 10 dpo

Jeg har bestemt meg for å ikke teste før IKM denne gangen. Prøver også grapefruktjuice i denne pp! Gleder meg til dpo land :D

Gleder med så til å begynne å prøve igjen:-) tror jeg har el en gang mellom 28. og 2.
Tenk hvis det klaffer på første pp denne gangen:-P Litt vel optimistisk, men er jo lov å drømme ;-)

Gleder med så til å begynne å prøve igjen:) tror jeg har el en gang mellom 28. og 2.
Tenk hvis det klaffer på første pp denne gangen:p Litt vel optimistisk, men er jo lov å drømme ;-)
Kanskje du er en av dem som får blink med en gang,spennende:)

Hahaha!!! Akkurat det samme her! Bestillte wild yam og bidronninggele i går og samboeren håper jeg blir gravid fort for han blir like forventningsfull som meg hver måned og jeg testet jo hele tida siden dpo 7! Nå skal det sies at jeg fikk TR for første gang på lørdag etter jeg sluttet på minipille i februar! Så jeg fikk pms x 10 ;-)

Hahaha!!! Akkurat det samme her! Bestillte wild yam og bidronninggele i går og samboeren håper jeg blir gravid fort for han blir like forventningsfull som meg hver måned og jeg testet jo hele tida siden dpo 7! Nå skal det sies at jeg fikk TR for første gang på lørdag etter jeg sluttet på minipille i februar! Så jeg fikk pms x 10 ;-)
Da krysser vi fingrene for bidronninggele og wild yam! :D
Håper det klaffer denne måneden :)

Back
Topp