Du fikk jo "gravid" !!stol på det og nyt det!!
krysser fingrene for å joine deg i januar til helgen!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, det håper jeg å!! Lykke til!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du fikk jo "gravid" !!stol på det og nyt det!!
krysser fingrene for å joine deg i januar til helgen!
Ja, det håper jeg å!! Lykke til!!
Ja det gjør jeg også... !Takk!gleder meg til digital testedate med mosse på fredag!
Ja det gjør jeg også... !Selv om jeg hadde en meltdown for litt siden...... alle mulige rare følelser man får. Skulle bare vært ren plankekjøring hele veien, men det er det jo ikke.... bah.. jaja, nok om det!
Vi går for januar!
Gratulerer så myeDa hadde posten kommet! Testet nå på utvannet urin midt på dagen. Her er utfallet:
Vis vedlegget 61332
Jeg kan vel stole på disse testene? Så krysset på CB og valgte derfor å ta en digital. IKM imorgen.
Vis vedlegget 61339
Da tror jeg at jeg setter meg opp som gravid :-D
Tydelig strek her eller hva?Vis vedlegget 61333
Da hadde posten kommet! Testet nå på utvannet urin midt på dagen. Her er utfallet:
Vel. Jeg er fortsatt kvalm. Fortsatt sure oppstøt. Og fortsatt ingen tegn til tr. Så jeg tok ny test. Sterkere svak strek. Nå ble jeg veldig spent igjen.
* Taster på app på mobilen *
Vel. Jeg er fortsatt kvalm. Fortsatt sure oppstøt. Og fortsatt ingen tegn til tr. Så jeg tok ny test. Sterkere svak strek. Nå ble jeg veldig spent igjen.
Iii!jeg også!
spennende!
Kom tr eller stoppet det opp?
Haha.. Ja, vi får se. Jeg vil egentlig ha en ordentlig sterk og fin strek, men så må jeg nok smøre meg med tålmodighet for forrige gang så gikk det mange dager fra første svake strek til den sterke streken (og det er jo fordi wondfo testene trenger så høyt hcg før de blir sterke i fargen, jeg målte jo hcg hos legen i samme periode og hadde fortsatt veldig svak strek da hcg var på 53.)
Hrmf, nyskjerrigheten tok overhaand i morges... Blendahvit test. Igjen. Maa uansett ta blodproeve paa fredag, men d maa nok et mirakel til naa, hvis det skal bli noe forandring paa to dager...
Tar pause naa, tror jeg... Proever kanskje igjen til hoesten en gang... Lykke til til dere andre som fortsatt venter i spenning, og gratulerer til dere som allerede har faatt positiv test![]()
Så koselig at du tenkte på meg! Her kom tr i natt. Sur!!
Gratulerer igjen til de som er gravide!
Heh.. Smøre med et tynt lag da...ikm var i dag? Da regner jeg meg å se dobblestreker fra deg over helgen da..
![]()
jeg har troen!
![]()