*** IKM uke 20 ***

Jeg har IKM i dag (kanskje i morgen pga Crinone). Fortsatt svak strek på testen, så det ser dårlig ut her.

* Taster på app på mobilen *

Men om du har strek på alle testene må det vel tyde på noe vel?!... jeg krysser fingre for sterkere strek snart!!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men om du har strek på alle testene må det vel tyde på noe vel?!... jeg krysser fingre for sterkere strek snart!!:)

Tror nok dessverre det tyder på hcg-rester etter MA'en. Fremdeles ingen strek som er så tydelig at jeg vil kalle testen positiv.

Tror nok dessverre det tyder på hcg-rester etter MA'en. Fremdeles ingen strek som er så tydelig at jeg vil kalle testen positiv.

Det er ikke noe kjekt..:/ men burde de ikke bli svakere etter hvert også da?..

Det er ikke noe kjekt..:/ men burde de ikke bli svakere etter hvert også da?..

De er veldig svake nå da. Det er tre måneder siden. Så jeg håper det forsvinner helt etter hvert, eller at det øker ordentlig på nytt.

Skal ha TR i morgen, testet 11 dpo, synes jeg så en svaak strek, men kan være jeg så feil! venter på tester og håper at de kommer i morgen :)

Du må oppdatere oss om du får testet i dag. :)

GRATULERER så mye til dere med positive tester. Hurra!!

Jeg spotter i dag så det blir vel tr ila natten. Allerede innstilt på pp5!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kom tr eller stoppet det opp? :)

Her venter jeg på at g-testene skal komme i posten! Ingen symptomer på noen ting. Eneste jeg har merka er mange dager med kraftig halsbrann! Veldig spent; )

IKM i dag. Har du fått testet? :)

De er veldig svake nå da. Det er tre måneder siden. Så jeg håper det forsvinner helt etter hvert, eller at det øker ordentlig på nytt.

Ser den! Håper det ordner seg da, enten eller snart!:) ikke noe kjekt å gå rundt i uvissheten hele tiden.. selv om du virker ganske tøff da!:)

Joda jeg har bestilt viste bare ikke om. Tolmoeheten min klarte å vente til de kommer på onsdag ;) men kjøpte doc morris sin :P rfsu hat jeg kjøpt fordi dem et billige og gir ganske tydelig svar syntes jeg , aldri fått falsk positiv med dem , tror de fleste som får falsk positivt testede har skikket etter tids fristen :P for nesten alle mine tester har blitt positive etter tids fristen ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

IKM i dag. Har du fått testet? :)

Når lønner det seg å ta test med ukeindikator, egentlig? *dum* ;)
Krysser fingrene for et hav av positive tester :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

IKM i dag. Har du testet? :) Jeg anbefaler å bruke billigtester og få strek der før du svir en digital.

Hehe.. Skjønner deg litt da!;) jeg har lyst å skrike det ut til alle jeg møter!;) .. men har på den andre siden ikke helt tatt til meg strekene..:p handlet digitest i dag,så nå er jeg klar for fredag!;)
Har du holdt deg unna testing i dag?;)

ja holdt meg unna testing....

Da hadde posten kommet! Testet nå på utvannet urin midt på dagen. Her er utfallet:

Vedlegg

• 1400074377821.jpg
    1400074377821.jpg
    22 KB · Visninger: 146
Da blir det vel til at jeg flytter over til januar! Veldig skummel. Klarer ikke helt å stole på testen.

Da blir det vel til at jeg flytter over til januar! Veldig skummel. Klarer ikke helt å stole på testen.

Du fikk jo "gravid" !!;) stol på det og nyt det!!:) krysser fingrene for å joine deg i januar til helgen!;)

Back
Topp