*** IKM uke 20 ***

Så utrolig kjekt å se så mange positive tester!!:D Kjempegøy å sjekke bv nå om dagen!;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når lønner det seg å ta test med ukeindikator, egentlig? *dum* ;)
Krysser fingrene for et hav av positive tester :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg ville testet først med en billig..:p men det er bare fordi jeg er student!;) men det spørs jo veldig på hvor mye hcg du produserer.. strengttatt skal du jo få utslag 7-14 dpo..:)

Irriterer meg at jeg greide å logge meg ut av appen i morgest OG glemt passordet her! hjelper lite å sende det til registrert e-mailadresse også da den er feil... ARG! meen... er pålogga på nett da... men litt vanskelig å sjekke hver gang det kommer et nytt varsel....

Masse fine tester! Gratulerer alle sammen :) :)

Negativ test i går her, ikm i dag. Men ingen tr foreløpig. Lov å håpe litt fortsatt;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så masse til alle dere som har blitt gravide :D og lykke til videre til dere som har fått TR, snart er det våres tur :)

Så lyst til å bli mamma <3

Gratulere så mye til dere med positiv test! :D
Klem, og lykke til i neste pp tildele som fikk besøk av tanta :)

Jeg har IKM i dag, men kommer ikke til å teste før jeg er noen dager på overtid :) ingen tegn til tr. :D

Prøvere med første barn.

Til dere* ;)

Prøvere med første barn.

Jeg MÅ le av meg selv.... frisørdama mi kunne avsløre at hun var gravid med termin desember... og jeg som har IKM på fredag sa i forbifarten at tja... mulig jeg er gravid jeg også... jaaadaaa.... og jeg har ikke kommet til IKM engang. :confused::confused2

Jeg har IKM i dag (kanskje i morgen pga Crinone). Fortsatt svak strek på testen, så det ser dårlig ut her.

* Taster på app på mobilen *

Jeg MÅ le av meg selv.... frisørdama mi kunne avsløre at hun var gravid med termin desember... og jeg som har IKM på fredag sa i forbifarten at tja... mulig jeg er gravid jeg også... jaaadaaa.... og jeg har ikke kommet til IKM engang. :confused::confused2

Hehe.. Skjønner deg litt da!;) jeg har lyst å skrike det ut til alle jeg møter!;) .. men har på den andre siden ikke helt tatt til meg strekene..:p handlet digitest i dag,så nå er jeg klar for fredag!;)
Har du holdt deg unna testing i dag?;)

Back
Topp