*** IKM uke 20 ***

Ja...tenker den må til pers for å overbevise mannen... så håper jeg har nok hcg til at den slår ut..hvis ikke får jeg forklare ham krysset o CB + :-p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte en rfsu på veien hjem fra skolen, fikk svak strek på den ikveld!;) så da måtte jeg vise testene mine til gubben.. heh..:) tror ikke han ble helt overbevist, men klarte ikke vente lenger!:p

Skal kjøpe meg en digital til helgen, jeg fikk ikke teste mer før fredag.. heh..:p tar du den i morgen? Spennende:):)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte en rfsu på veien hjem fra skolen, fikk svak strek på den ikveld!;) så da måtte jeg vise testene mine til gubben.. heh..:) tror ikke han ble helt overbevist, men klarte ikke vente lenger!:p

Skal kjøpe meg en digital til helgen, jeg fikk ikke teste mer før fredag.. heh..:p tar du den i morgen? Spennende:):)

Burde egentlig ha holdt meg til fredag jeg også...... skal vi ha testedate da?? Og INGEN testing i morgen og torsdag... absolutt ingen! ;)

Noen som skal teste i morgen? :)

Burde egentlig ha holdt meg til fredag jeg også...... skal vi ha testedate da?? Og INGEN testing i morgen og torsdag... absolutt ingen! ;)

Heh.. JA!:D We can do it!!:D Da blir det digital på begge da?!;)

Det sa jeg jo før i dag...
Testetøsa dro meg inn på apoteket og fikk meg til å kjøpe en 2-pakning med A1 tester, og en 2-pakning med CBD uke :P
Tenker jeg tar en på IKM

Jeg husker at du sa du var på apoteket, men jeg var usikker på om du kjøpte digital-testene også der, eller om du bestilte de. ;) :p

* Taster på app på mobilen *

Ikke kommet inn her før nå. Og er skuffet over at tr kom i går.. Men hva kan man forvente i første pp.. Får håpe på bedre lykke neste gang...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke kommet inn her før nå. Og er skuffet over at tr kom i går.. Men hva kan man forvente i første pp.. Får håpe på bedre lykke neste gang...

Lykke til i pp 2. :)

* Taster på app på mobilen *

GRATULERER så mye til dere med positive tester. Hurra!!

Jeg spotter i dag så det blir vel tr ila natten. Allerede innstilt på pp5!

Heh.. JA!:D We can do it!!:D Da blir det digital på begge da?!;)

Yes we can do it! Digital på meg i allefall...

Mannen sa nettopp: mandag tirsdag...hahaha jaaadaaa... ehh nei...
Sa d til ham i dag at jeg testa nemlig og at den vle positiv. Viste han d bilde jeg la ut her, med tørr kommentar om at det var jo bare en skyggestrek den som gikk loddrett..... mannfolk :-p

Hold motet oppe!:) Lykke til i neste pp!:)

Yes we can do it! Digital på meg i allefall...

Mannen sa nettopp: mandag tirsdag...hahaha jaaadaaa... ehh nei...
Sa d til ham i dag at jeg testa nemlig og at den vle positiv. Viste han d bilde jeg la ut her, med tørr kommentar om at det var jo bare en skyggestrek den som gikk loddrett..... mannfolk :-p

Heh.. Da blir han vertfall digitalt overbevist på fredag da satser vi på!;) Vi får bare være sterke og la testene ligge i ro til fredag..;) jeg satser også på en digital test! Ekstra spennende da!;)
Sist testet jeg ikke positivt før to uker etter ikm, endte med ma to uker etterpå.. men nå får jeg jo strek før ikm-blir jo helt ekstatisk av dette!:D Gir meg litt mer troen på spiren denne gangen..:)

Back
Topp