Ja Gratulerer! Håper jeg joiner snart ;-) Fortsatt usikker selv om testene sier jeg er gravidJeg tror vel jeg kan føres opp på gravid![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Gratulerer! Håper jeg joiner snart ;-) Fortsatt usikker selv om testene sier jeg er gravidJeg tror vel jeg kan føres opp på gravid![]()
Jeg tror vel jeg kan føres opp på gravid![]()
Ja...tenker den må til pers for å overbevise mannen... så håper jeg har nok hcg til at den slår ut..hvis ikke får jeg forklare ham krysset o CB +
Jeg tror vel jeg kan føres opp på gravid![]()
Gratulerer!førstekvinne!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Burde egentlig ha holdt meg til fredag jeg også...... skal vi ha testedate da?? Og INGEN testing i morgen og torsdag... absolutt ingen!Jeg kjøpte en rfsu på veien hjem fra skolen, fikk svak strek på den ikveld!så da måtte jeg vise testene mine til gubben.. heh..
tror ikke han ble helt overbevist, men klarte ikke vente lenger!
Skal kjøpe meg en digital til helgen, jeg fikk ikke teste mer før fredag.. heh..tar du den i morgen? Spennende
Burde egentlig ha holdt meg til fredag jeg også...... skal vi ha testedate da?? Og INGEN testing i morgen og torsdag... absolutt ingen!![]()
Noen som skal teste i morgen?![]()
Jeg tester hver dag jeg. Hvert fall til tr kommer.Forhåpentligvis kommer hun ikke.
* Taster på app på mobilen *
Siden testene mine fremdeles er veldig svake kommer jeg til å teste igjen i morgen
Ja. Og du har kjøpt/bestilt en digital også?
Det sa jeg jo før i dag...
Testetøsa dro meg inn på apoteket og fikk meg til å kjøpe en 2-pakning med A1 tester, og en 2-pakning med CBD uke
Tenker jeg tar en på IKM
Ikke kommet inn her før nå. Og er skuffet over at tr kom i går.. Men hva kan man forvente i første pp.. Får håpe på bedre lykke neste gang...
Sent from my iPhone using BV Forum
Yes we can do it! Digital på meg i allefall...Heh.. JA!We can do it!!
Da blir det digital på begge da?!
Ikke kommet inn her før nå. Og er skuffet over at tr kom i går.. Men hva kan man forvente i første pp.. Får håpe på bedre lykke neste gang...
Sent from my iPhone using BV Forum
Yes we can do it! Digital på meg i allefall...
Mannen sa nettopp: mandag tirsdag...hahaha jaaadaaa... ehh nei...
Sa d til ham i dag at jeg testa nemlig og at den vle positiv. Viste han d bilde jeg la ut her, med tørr kommentar om at det var jo bare en skyggestrek den som gikk loddrett..... mannfolk
Takk;-) satser på at det er en liten spire hos dere nå;-) ellers ses vi vel i ikm uke 24Lykke til i pp 2.![]()