Synd med tante :-( KlemDa var tanta kommet. Jaja det er hvertfall positivt at syklusen tikker som den skal![]()
Lykke til med testingen jenter
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synd med tante :-( KlemDa var tanta kommet. Jaja det er hvertfall positivt at syklusen tikker som den skal![]()
Plutselig veldig irritabel...typisk pms humør.
Kan ikke. Mannen er å trener gutta sine i am.fotball... så jeg må legge poden.Kan ikke slikt humør skyldes spire også da?!...Gå deg en liten tur,det hjelper!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kan ikke. Mannen er å trener gutta sine i am.fotball... så jeg må legge poden.
Da var tanta kommet. Jaja det er hvertfall positivt at syklusen tikker som den skal
Da var tanta kommet. Jaja det er hvertfall positivt at syklusen tikker som den skal![]()
Andre enn meg som ser noe på denne testen?
Andre enn meg som ser noe på denne testen?
Jeg skimter noe vertfall!..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg tror jeg ser noe veldig svakt. Spennende!
Joda jeg har bestilt viste bare ikke om. Tolmoeheten min klarte å vente til de kommer på onsdagOk. Det er flere som mener de har fått falske positive på dem, derfor jeg er så skeptisk. Men det er nok bare tull det altså.
Men om du har brukt rfsu mange ganger hvorfor bestiller du ikke heller billig fra nettet? Da må du også tisse i kopp da, med strimler, men det blir jo mye billigere.
Jeg ser ingen verdens ting, men jeg er litt som Sara. Ser aldri noe på svake tester, men jeg trenger ikke se noe om du gjør det. Du er så streng at du legger ikke ut om du ikke har sett det selv, så jeg heier for at du kommer til meg på januar om et par dagerAndre enn meg som ser noe på denne testen?
11/12 dpo, ikm i dag eller morgen og testen er.... Blank! Da er det bare å komme over skuffelsen og gå igang med pp5.
Tror jeg skal la være å teste etter EL neste pp. Sex annenhver dag fra tr forsvinner og til de ømme puppene kommer (sikkert dpo tegn for meg) og ingen g-testing før ikm. Tror det er en bra plan for meg for jeg klarer ikke å leve normalt med all den testninga så får vi se neste pp om jeg føler det anderledes.
Krysser fingrene for alle i uke 20 og følger dere videre
Greide ikke å holde meg i dag heller. Svidde av en CB + i tillegg......