*** IKM uke 20 ***

Min egentlige ikm var igår.. tempen har steget fra 36.7 til 36.9.. jeg har litt hvit utflod , håper det er positivt ;)
Ikke noe særlige symtomer utenom Kvalme ;) men man må da ikke ha symtomer... lurer på om jeg skal teste idag eller vente til onsdag har bestilt, men guud for en tålmodiget jeg har :p

Trenger absolutt ikke ha symptomer nei. :)

Min egentlige ikm var igår.. tempen har steget fra 36.7 til 36.9.. jeg har litt hvit utflod , håper det er positivt ;)
Ikke noe særlige symtomer utenom Kvalme ;) men man må da ikke ha symtomer... lurer på om jeg skal teste idag eller vente til onsdag har bestilt, men guud for en tålmodiget jeg har :p

Det høres veldig bra ut.
Ikke alle får symptomer heller.
Lykke til med testingen

Vet hvordan du har d. Var kvalm fra uke 5 til uke 23-24 forrige gang. Vil så absolutt slippe d...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har bare vært gravid til 12+6, men var sengeliggende fra 5+ ett eller annet og omtrent frem til aborten. Så jeg gruer meg veldig til ny runde med kvalme. Det var forferdelig.

Men tror egentli EL var kjempeforsinka, for det lignet mistenkelig for en uke siden på EL :p

Noen som vett om man man får kjøpt rfsu sine på noen apoteker? , vil ikke kjøpe i butikk :p

På apotek får du CB+, CB digital, Apotek1 osv. Ikke RFSU tror jeg, men de er jo heller ikke så veldig bra visstnok. Jeg liker bedre CB+ om jeg må kjøpe på apotek og ikke bestiller fra nett (og kjøper gjerne to-pakning med CB+).

På apotek får du CB+, CB digital, Apotek1 osv. Ikke RFSU tror jeg, men de er jo heller ikke så veldig bra visstnok. Jeg liker bedre CB+ om jeg må kjøpe på apotek og ikke bestiller fra nett (og kjøper gjerne to-pakning med CB+).
å jeg er ikke så glad i de + testene liker best di som visser to streker nedover :P liker godt rfsu sin jeg , utenom at den er himla liten den du tisser på så du må nesten tisse i en kopp ;)

å jeg er ikke så glad i de + testene liker best di som visser to streker nedover :p liker godt rfsu sin jeg , utenom at den er himla liten den du tisser på så du må nesten tisse i en kopp ;)

Ok. Det er flere som mener de har fått falske positive på dem, derfor jeg er så skeptisk. Men det er nok bare tull det altså.

Men om du har brukt rfsu mange ganger hvorfor bestiller du ikke heller billig fra nettet? Da må du også tisse i kopp da, med strimler, men det blir jo mye billigere.

Så stas! Nå venter jeg på en krystallklar positiv fra deg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jah, håper det jeg også... hehehe....

Plokkfisk: Så lenge holdt jeg ut med testing... hahaha... Tok en nå nettopp... med samme resultat... da kun 2 timer etter jeg har vært på do. Jeg driver meg selv til vanvidd her. I tillegg lurer jeg på hvordan jeg skal forklare mannen min at jeg tror jeg er gravid selv om mensen ikke er ventet før til helga. Verker jo i hele meg og fortelle ham det... men han er litt i mot tidlig testing. ååå.. hvorfor måtte jeg teste tidlig...!? Tips til hvordan jeg kan få han til å tro at det kanskje er noe der?

Godt jeg skal på jobb i morgen :p

Jah, håper det jeg også... hehehe....

Plokkfisk: Så lenge holdt jeg ut med testing... hahaha... Tok en nå nettopp... med samme resultat... da kun 2 timer etter jeg har vært på do. Jeg driver meg selv til vanvidd her. I tillegg lurer jeg på hvordan jeg skal forklare mannen min at jeg tror jeg er gravid selv om mensen ikke er ventet før til helga. Verker jo i hele meg og fortelle ham det... men han er litt i mot tidlig testing. ååå.. hvorfor måtte jeg teste tidlig...!? Tips til hvordan jeg kan få han til å tro at det kanskje er noe der?

Hehe!:D Søt:D

Jeg har faktisk tenkt på det samme selv!:) Gubben lot seg ikke bli helt overbevist sist jeg var gravid.. Da testet jeg tidelig og fikk en svak strek. Denne gangen tror jeg han vil vente enda lenger før han tror på det (typ 3+ på cb!)..:p Men hadde jo kjeeempelyst å ringe han i dagtidlig da jeg hadde testet!:p

Tips har jeg ikke.. heh.. :p men er jo ikke sååå lenge til helg og ikm da!...:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da var tanta kommet. Jaja det er hvertfall positivt at syklusen tikker som den skal :)

Lykke til med testingen jenter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Plutselig veldig irritabel...typisk pms humør.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp