~tjukkebolla~
Forelsket i forumet
I teorien har jeg IKM i morgen....meeeeeen...jeg aner ikke 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I teorien har jeg IKM i morgen....meeeeeen...jeg aner ikke![]()
Har du tatt noen tester enda, eller venter du til du tror du er over IKM?
Har ikke testet i det siste. Var hos gyn for ca 14 dager siden og det var ingenting der da. Så tviler på at det er noe![]()
Om du har IKM nå, så kunne ikke gyn se noe på UL.Har ikke testet i det siste. Var hos gyn for ca 14 dager siden og det var ingenting der da. Så tviler på at det er noe![]()
Har ikke testet i det siste. Var hos gyn for ca 14 dager siden og det var ingenting der da. Så tviler på at det er noe![]()
Jeg klarer dessverre ikke se noe på den testenJeg kaller meg selv for Testetøsa av god grunn. Tok ny test til lunsj nå. Og fikk litt sterkere ultrasvak strek. Så nå begynner jeg å håpe at kvalmen og de sure oppstøtene faktisk betyr noe nå igjen. Oj oj oj. Så raskt man kan gå fra bunn til topp (og eventuelt tilbake igjen).
Lunsj-testen min (ja, ultrasvak strek):![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg klarer dessverre ikke se noe på den testen![]()
Hehe.. Du, det er helt greit. Den er veldig svak. Jeg bare ble så utrolig glad for at den er sterkere enn de svake jeg har hatt fra jeg tok første test på kvelden 6 dpo, og frem til nå. For de er sånne svake som jeg må se nærme på. Denne derimot, ser jeg på avstand. Jeg kan legge den fra meg ved vasken og se den på avstand. Haha.. Testetøsa vettu.
Og det er jo ikke positiv test enda. Det er ikke "rosa strek innen 5 minutter" enda, så jeg jubler ikke.
Det var bare at jeg gikk fra: "Ikke sjanse for graviditet, forberede seg på tr, nasjonaldag med smerter, prøvepause på uvisst tid, utredning og hva som kommer ut av det. I tillegg til at jeg nå er veldig kvalm og har sure oppstøt i dpo-land, og må jobbe meg gjennom det uten at jeg er gravid." Og over til: "Kan det virkelig være en spire som er årsaken til sure oppstøt og kvalme nå igjen???" Og det er hyggeligere og morsommere å tenke sånn.
Og jadda, jeg er gal.![]()
Hihi, må småle av deg. Håper virkelig det er en spire der! Unner deg det ;-)Hehe.. Du, det er helt greit. Den er veldig svak. Jeg bare ble så utrolig glad for at den er sterkere enn de svake jeg har hatt fra jeg tok første test på kvelden 6 dpo, og frem til nå. For de er sånne svake som jeg må se nærme på. Denne derimot, ser jeg på avstand. Jeg kan legge den fra meg ved vasken og se den på avstand. Haha.. Testetøsa vettu.
Og det er jo ikke positiv test enda. Det er ikke "rosa strek innen 5 minutter" enda, så jeg jubler ikke.
Det var bare at jeg gikk fra: "Ikke sjanse for graviditet, forberede seg på tr, nasjonaldag med smerter, prøvepause på uvisst tid, utredning og hva som kommer ut av det. I tillegg til at jeg nå er veldig kvalm og har sure oppstøt i dpo-land, og må jobbe meg gjennom det uten at jeg er gravid." Og over til: "Kan det virkelig være en spire som er årsaken til sure oppstøt og kvalme nå igjen???" Og det er hyggeligere og morsommere å tenke sånn.
Og jadda, jeg er gal.![]()
De gale har det godt, og du stortrives
Er en smule gal selv, og hadde jeg høre på testetøsa hadde jeg hittil i dag minst testet 5 ganger![]()
Hihi, må småle av deg. Håper virkelig det er en spire der! Unner deg det ;-)
Jeg også er småkvalm i dag...og småsulten hele tiden :-O
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Haha.. Jeg hadde også testet mer enn 2 ganger om Testetøsa fikk styre helt fritt.Jeg har klart meg med 2. Det må holde for i dag.
Jeg kommer nok til å ta en til kvelden, ja, jeg vet, før IKM er det morgen urin som gjelder, men tidligere har jeg alltid testet positivt på kvelden![]()
Vet hvordan du har d. Var kvalm fra uke 5 til uke 23-24 forrige gang. Vil så absolutt slippe d...Jeg er ikke småkvalm, jeg er veldig kvalm, og har vært det av og på fra 6 dpo. Derfor jeg tok ny test nå, for jeg er ordentlig lei av kvalmen allerede, og vil at det skal være en spire sin feil.Samtidig som det er ordentlig skummelt da, for da blir jeg nok veldig kvalm denne gangen her... Haha.. Ambivalent.
![]()