Da kom IKM i sted![]()
Blærh!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kom IKM i sted![]()
Blærh!Lykke til neste pp!!
Så gøyTestomanen er i gang!Testet hver dag i 6 dager nå, for jeg kan ikke tro det er sant. Her er testene i kronologisk rekkefølge fra 9.mai(9/10 dpo) til og med i dag(14/15 dpo OG IKM).
![]()
Synes allikevel det er skummelt å gi helt slipp på dere... :O Jeg vil ha dere med meg alle sammen!
Vis vedlegget 61445
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Takk![]()
nagativ test og ingen mens så lurer på om ikm kan være noen dager senere siden jeg spottet i en uke etter ''mens '' forgie gang'! :s duda har du testet ??IKM i dag. Har du fått testet?
* Taster på app på mobilen *
Jeg mista også mensen i 2 mnd! Da spotta jeg i 2 dager bitte bitte litt! Så da trodde jeg mensen kom, men Ble borte igjen! Og jeg tror det var pga kroppen forandra seg og at jeg var stressanagativ test og ingen mens så lurer på om ikm kan være noen dager senere siden jeg spottet i en uke etter ''mens '' forgie gang'! :s duda har du testet ??![]()
nagativ test og ingen mens så lurer på om ikm kan være noen dager senere siden jeg spottet i en uke etter ''mens '' forgie gang'! :s duda har du testet ??![]()
Da kom tr her ogsådustetante!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Da kom tr her ogsådustetante!!!
Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er nok gravid, men venter med å juble enda.
Vis vedlegget 61470
Nå håper jeg bare at den lille spiren klarer å klore seg ordentlig fast.![]()
![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Satser på ni mnd med jubel, så trenger ikke stresse!så spennende!
13 dpo, negativ test, fortsatt ingen spesielle symptomer. Buu på kroppen av og til! Men får vente på bekreftelse fra temperaturfall og tr. Kan egentlig raska på, så neste pp kan komme fortereGratulerer så mye til dere med positiv test :-D Mange med ikm i morgen, spennende dag. Håper det blir mange navn på gravidlisten :-D
Oi, her hadde det skjedd mye siden sist jeg var innom. Har gått i ett de siste dagene! Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test og trøsteklem til dere som har fårt besøk av tanta ♥
Jeg fikk bare en strek på min test i dag tidlig:/ men har ikke ikm før på torsdag/muligens fredag, så gir ikke opp håpet enda!!![]()
Har du testet noe mer da? Du har jo holdt deg i flere dager og får vel en veldig tydelig strek nå.![]()
IKM i dag. Har det skjedd noe spennende?Eller har dustetanta kommet på besøk
?