*** IKM uke 20 ***

Testomanen er i gang! :) Testet hver dag i 6 dager nå, for jeg kan ikke tro det er sant. Her er testene i kronologisk rekkefølge fra 9.mai(9/10 dpo) til og med i dag(14/15 dpo OG IKM). :)

Synes allikevel det er skummelt å gi helt slipp på dere... :O Jeg vil ha dere med meg alle sammen!
Vis vedlegget 61445

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Så gøy:) wææææ:) vi kommer jo etter en etter en:)

Så lyst til å bli mamma <3

IKM i dag. Har du fått testet? :)

* Taster på app på mobilen *
nagativ test og ingen mens så lurer på om ikm kan være noen dager senere siden jeg spottet i en uke etter ''mens '' forgie gang'! :s duda har du testet ?? :-)

.. fysen på noe.. endte opp med å lage karameller... :p mm... :) snart fredag nåååå!:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

nagativ test og ingen mens så lurer på om ikm kan være noen dager senere siden jeg spottet i en uke etter ''mens '' forgie gang'! :s duda har du testet ?? :-)
Jeg mista også mensen i 2 mnd! Da spotta jeg i 2 dager bitte bitte litt! Så da trodde jeg mensen kom, men Ble borte igjen! Og jeg tror det var pga kroppen forandra seg og at jeg var stressa:) håper du får den tilbake om det ikke er noe spire i magen:) hvis mensen blir lenge borte så ta deg en tur til legen:)

Så lyst til å bli mamma <3

Ja, jeg har testet. Bilder ligger litt over her. ;)

Da står du på "Passert IKM" så får du oppdatere når noe skjer. ;)

* Taster på app på mobilen *

Skjønner egentlig ikke så mye nå... Tanta er vært her to dager.. Men veldig lite.. Må ha tampong, men ikke mye der... Tok en test i dag for å sjekke., men den er negativ.. Noen som har opplevd noe liknende?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er nok gravid, men venter med å juble enda.

ImageUploadedByBV Forum1400130868.587676.jpg

Nå håper jeg bare at den lille spiren klarer å klore seg ordentlig fast. :) :Heartred

Edit: Streken er litt svakere enn på ettermiddagen i går, men tempen er fortsatt høy og jeg har ikke menssmerter. Det er litt ekkelt at streken fortsatt ikke er veldig tydelig, men nå kommer den innenfor tidsfristen (denne kom etter 3 minutter) og den er rosa, tydelig at det er en strek (ikke bare et blurry område). Så jeg tror det betyr gravid enn så lenge. At strekene er litt forskjellige når hcg er så lavt trenger ikke være farlig, det kan være bare litt ulik konsentrasjon av urin og litt ulik mengde fargestoff i testen. Vil likevel gjerne se at hcg stiger ordentlig snart.

Sent from my iPad using BV Forum

Last edited:
Satser på ni mnd med jubel, så trenger ikke stresse!;):) så spennende!:D

Har du testet noe mer da? Du har jo holdt deg i flere dager og får vel en veldig tydelig strek nå. :)

13 dpo, negativ test, fortsatt ingen spesielle symptomer. Buu på kroppen av og til! Men får vente på bekreftelse fra temperaturfall og tr. Kan egentlig raska på, så neste pp kan komme fortere :p Gratulerer så mye til dere med positiv test :-D Mange med ikm i morgen, spennende dag. Håper det blir mange navn på gravidlisten :-D

IKM i dag. Har det skjedd noe spennende? :D Eller har dustetanta kommet på besøk :mad:?

Oi, her hadde det skjedd mye siden sist jeg var innom. Har gått i ett de siste dagene! Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test og trøsteklem til dere som har fårt besøk av tanta ♥

Jeg fikk bare en strek på min test i dag tidlig:/ men har ikke ikm før på torsdag/muligens fredag, så gir ikke opp håpet enda!! :)

IKM i dag. Har du testet? :D Eller har dustetanta kommet på besøk :mad:?

Har du testet noe mer da? Du har jo holdt deg i flere dager og får vel en veldig tydelig strek nå. :)

Nei, skal teste i morgen!:D gleder meg!:D har kjøpt cb med ukesindikator.. så håper den slår ut!..:) har litt troen.. vertfall håpet!!:D Hadde ikke vært den verste 17.mai feiringen da!;) .. bare kjedelig å ikke spise spekemat til grauten da...:p

IKM i dag. Har det skjedd noe spennende? :D Eller har dustetanta kommet på besøk :mad:?

Nå har tr kommet. Litt skuffende, men heldigvis betyr det også ny syklus og nye muligheter. Gratulerer så mye til alle med positive tester, og lykke til i neste pp til dere andre :-)

Back
Topp