*** IKM uke 20 ***

Sniker på alle de fine positive testene deres. Gratulerer så mye :D Skikkelige arbeideregg er det, hvis de er laget sånn cirka rundt 1. mai. Vet å jobbe hardt :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åååå så kjekt å komme inn og se alle som er gravide!! Gratulerer så mye!

Klar for testedate i morgen Plokkfisk? ;) Jeg er... selv om mannen ikke er. :p men mine symptomer så framtredende at viser det ikke gravid i morgen blir jeg overrasket. Jeg er i venteland føler jeg selv om jeg innerst inne vet hva som foregår... ikke lett gitt....

Åååå så kjekt å komme inn og se alle som er gravide!! Gratulerer så mye!

Klar for testedate i morgen Plokkfisk? ;) Jeg er... selv om mannen ikke er. :p men mine symptomer så framtredende at viser det ikke gravid i morgen blir jeg overrasket. Jeg er i venteland føler jeg selv om jeg innerst inne vet hva som foregår... ikke lett gitt....

Om jeg er?!! Heh.. det kløøøør i fingrene etter å teste nåå!.. heh..:p gubben mente jeg kunne spare den digitale til neste uke eller noe... heh.. glemmesak!!:p
Kjenner faktisk på det samme..:p har jo fått doble streker denne pp!... men føler jeg må se det svart på hvitt!:p

Utrolig gøy med så mange positive tester!! Gratulerer så mye!!
IKM i går her, men ingen tr :) ... Venter fortsatt noen dager med å teste, men lykke til dere andre som tester de neste dagene :)

Prøvere med første barn.

Utrolig gøy med så mange positive tester!! Gratulerer så mye!!
IKM i går her, men ingen tr :) ... Venter fortsatt noen dager med å teste, men lykke til dere andre som tester de neste dagene :)

Prøvere med første barn.

Veldig spennende med alle testene!:D og jeg kjenner jeg fryder meg over de som flytter over til januar!:D Håper på å flytte over jeg også.. får vente til freddan!..;)
Spennende med deg og testing da!:D du er flink som klarer å vente et par dager med å teste!!:D krysser alt for deg!:)

Veldig spennende med alle testene!:D og jeg kjenner jeg fryder meg over de som flytter over til januar!:D Håper på å flytte over jeg også.. får vente til freddan!..;)
Spennende med deg og testing da!:D du er flink som klarer å vente et par dager med å teste!!:D krysser alt for deg!:)

Tusen takk :) ser at skal teste i morgen! Spenndende! Lykke til :)
Jeg venter mest fordi det er enklere å bli positiv igjen etter tr enn negativ test for min del :)

Prøvere med første barn.

Tusen takk :) ser at skal teste i morgen! Spenndende! Lykke til :)
Jeg venter mest fordi det er enklere å bli positiv igjen etter tr enn negativ test for min del :)

Prøvere med første barn.

Ja, en digital til og med!:D takk, tar i mot alt av lykke på min vei!;)
Har fått svake streker tidligere i uken så jeg krysser alt jeg har for positiv test i morgen!:D

Ser den! Jeg gikk fire dager over ikm sist pp, og når jeg satt med testen klar kom tr.. kan si det var et surt besøk ja!..:p så skjønner du vil vente litt..:) håper vertfall det klaffer for deg!:)

Nå er det natta her i gården! Tidlig opp i morgen, spørs om det blir særlig med søvn..:p først cbd, så eksamen for så å gå på jobb.. laaang dag med mye variert innhold!;)

Håper damene har hatt en behagelig dag,og får en enda bedre natt!:) over og ut!:p

Nå er det natta her i gården! Tidlig opp i morgen, spørs om det blir særlig med søvn..:p først cbd, så eksamen for så å gå på jobb.. laaang dag med mye variert innhold!;)

Håper damene har hatt en behagelig dag,og får en enda bedre natt!:) over og ut!:p

Natti natt:) håper du får en fin dag i morgen:) lykke til på eksamen:)

Så lyst til å bli mamma <3

:D:eek::):):D:):):eek::):):)
Ååå nå er jeg i ekstase!:D
..Hvordan er det med deg, Mosse?!:D

Vedlegg

• 1400214832357.jpg
    1400214832357.jpg
    62,7 KB · Visninger: 142
jeg brukte visst den digitale feil, kom opp en bok... men kom et klart kryss i CB+ så jeg er nok gavid jeg også :D

jeg brukte visst den digitale feil, kom opp en bok... men kom et klart kryss i CB+ så jeg er nok gavid jeg også :D

Du må jo lese bruksanvisningen!!..;p heh.. ja, men det burde være svar nok det!:D hurra!:D gratulerer du også!!:)

Gratulerer! :D

Det kan være noe feil med testen. Flere andre som har fått bok har gjort alt riktig. Da får du ny der du kjøpte den. :)

* Taster på app på mobilen *

Gratulerer! Håper eksamen går bra nå da ;)

Storesøster født september 2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Takk!:D er ekstra spent nå!;) heldigvis praktisk eksamen i dag, så gjør ikke sååå mye at jeg ikke har hodet helt med meg..:p

Back
Topp