LilleVidunder
Forelsket i forumet
Godt nyttår
Ønsker oss alle positiv tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strekHei dere. Jeg har ikke meldt meg her tidligere, men har fulgt med i chatten hver dag i noen uker nå. Mannen min og jeg prøver på vårt første barn. Dette er vårt femte forsøk, og det tredje etter kjemisk graviditet.
I dag er jeg ca. 9 DPO. Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skulle teste før 11 DPO, men tålmodigheten min er visst ikke den beste Jeg brukte en tidlig Babyplan stav, med utvannet urin. Jeg synes jeg kan se en veldig svak rosa strek. ChatGPT er enig i at det ser ut som en strek, men jeg har også hørt at mange opplever skyggestreker på disse tidlige Babyplan-testene.
Dere som har mer erfaring enn meg: kan dette være en skyggestrek? Testen ble lest etter ca. 4 minutter. Jeg tok også av lokket fordi jeg er nærsynt og hadde mistet brillene mine – tenkte det kanskje ville bli lettere å se uten.
Sniker!Hei dere. Jeg har ikke meldt meg her tidligere, men har fulgt med i chatten hver dag i noen uker nå. Mannen min og jeg prøver på vårt første barn. Dette er vårt femte forsøk, og det tredje etter kjemisk graviditet.
I dag er jeg ca. 9 DPO. Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skulle teste før 11 DPO, men tålmodigheten min er visst ikke den beste Jeg brukte en tidlig Babyplan stav, med utvannet urin. Jeg synes jeg kan se en veldig svak rosa strek. ChatGPT er enig i at det ser ut som en strek, men jeg har også hørt at mange opplever skyggestreker på disse tidlige Babyplan-testene.
Dere som har mer erfaring enn meg: kan dette være en skyggestrek? Testen ble lest etter ca. 4 minutter. Jeg tok også av lokket fordi jeg er nærsynt og hadde mistet brillene mine – tenkte det kanskje ville bli lettere å se uten.
Det der må jo være babystrek! Altfor bred og tydelig til å være skyggestrekHei dere. Jeg har ikke meldt meg her tidligere, men har fulgt med i chatten hver dag i noen uker nå. Mannen min og jeg prøver på vårt første barn. Dette er vårt femte forsøk, og det tredje etter kjemisk graviditet.

Jeg brukte disse stavene sist graviditet: hadde en svakere test enn deg og var gravid.Hei dere. Jeg har ikke meldt meg her tidligere, men har fulgt med i chatten hver dag i noen uker nå. Mannen min og jeg prøver på vårt første barn. Dette er vårt femte forsøk, og det tredje etter kjemisk graviditet.
Føler på det samme mot høyre, men litt mot magen. De neste dagene blir nok bare enda mer lete etter symptomer her.Oi der var man plutselig 5dpo og hjernen begynner nok en gang å lete etter symptomerHar hatt en del stikking på høyre side i dag, men kjennes ut som det er i eggstokken så er vel kun hormonene (og for tidlig med implantasjon)
![]()
Jeg har fått skygge på disse, men de har ikke vært like tydelig som denne! Tror og håper det er babystrekHei dere. Jeg har ikke meldt meg her tidligere, men har fulgt med i chatten hver dag i noen uker nå. Mannen min og jeg prøver på vårt første barn. Dette er vårt femte forsøk, og det tredje etter kjemisk graviditet.

Uu spennende med stikking mot midten da! Ja huff, chatgpt kommer til å få kjørt seg med all symptomtolkingen herFøler på det samme mot høyre, men litt mot magen. De neste dagene blir nok bare enda mer lete etter symptomer her.
Når tenker du å ta din første test? Jeg vurderer søndag da der er siste morgen med partner før tilbake på jobb etter ferien, men er jo litt tidlig også.

Søndag er tidlig med 8dpo så kan jo gi resultater 
Hehe, jeg synes at jeg hadde masse symptomer den første uken etter det jeg trodde var EL, men har ikke merket noen ting de siste dagene. Velger å tro at jeg nå faktisk bare er 9 dpo. Skal prøve en tidligtest i morgen, tror jeg. Hvis den er negativ, så kommer jeg nok til å vente på TR eller IKM før evt ny test.Uu spennende med stikking mot midten da! Ja huff, chatgpt kommer til å få kjørt seg med all symptomtolkingen her
Jeg pleier å vente til ikm, men tror jeg blir å teste onsdag eller torsdagSøndag er tidlig med 8dpo så kan jo gi resultater
![]()
Det der ser veldig ut som en babystrekHei dere. Jeg har ikke meldt meg her tidligere, men har fulgt med i chatten hver dag i noen uker nå. Mannen min og jeg prøver på vårt første barn. Dette er vårt femte forsøk, og det tredje etter kjemisk graviditet.
Har du tatt flere tester?
Men er det skygge eller babystrek?Fortsatt inne her og sniker

Det må jo være babystrek!

Fortsatt inne her og sniker
Syns den streken der er alt for sterk til å være skyggestrek![]()
Det gir i alle fall mening med formen jeg har hatt siste dagene! Ikke typiske gravidsymptomer men har hatt hodepine, trykk i brystet, høyere temp fra 37,4-38,0 (ligger vanligvis høyt på 37,2. Så har litt sånn «syk» synptomer uten å føle at jeg er syk og mener jeg hadde noe lignende tidlig sist jeg var gravidDet må jo være babystrek!![]()

Ikke sant, jeg har foreløpig kun hatt den stikkingen i går og ingen andre symptomer. Men jeg har ingenting å sette som standard ettersom hver syklus har hatt forskjellige symptomer og null graviditetHehe, jeg synes at jeg hadde masse symptomer den første uken etter det jeg trodde var EL, men har ikke merket noen ting de siste dagene. Velger å tro at jeg nå faktisk bare er 9 dpo. Skal prøve en tidligtest i morgen, tror jeg. Hvis den er negativ, så kommer jeg nok til å vente på TR eller IKM før evt ny test.
«Symptomer»: sting i livmor (trodde først det var festning, siden EL), mer utflod enn normalt? Gretten, litt humørsyk. Veldig tissetrengt…
Husker ikke særlig av symptomer forrige gang jeg ble gravid, men da kjente jeg ikke så mye etter... Det jeg husker var at jeg fikk typisk PMS symptomer rett før IKM og slo meg da til ro med at da ble det ikke noe, men så uteble mensen og jeg testet umiddelbart sterkt positivt 1 eller 2 dager etter IKM. Skulle ønske jeg var like «cool» nå, men nei!![]()
Er på runde to med letrozol nå og da er kroppen min mye roligere pga godt progresteronnivå.
Høres veldig ut som det er noe da ja! IiiihDet gir i alle fall mening med formen jeg har hatt siste dagene! Ikke typiske gravidsymptomer men har hatt hodepine, trykk i brystet, høyere temp fra 37,4-38,0 (ligger vanligvis høyt på 37,2. Så har litt sånn «syk» synptomer uten å føle at jeg er syk og mener jeg hadde noe lignende tidlig sist jeg var gravid![]()

Det der ser veldig ut som en babystrekHar du tatt flere tester?