Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja aldri fått så sterk strek på disse rosa testeneHehe. Var det det du mente. Som tørket ser den slik ut
.
Vis vedlegget 44633
Jøss, så sterk ebaytest du har fått. Det er ikke tvil om at den er positiv hvertfall![]()
Hehe, ja, prøvde å redigere et bilde istad, og da ble det slik:
Vis vedlegget 44636
Men jeg syns det ofte er sånne supersvake streker, så regner det fortsatt som ingenting.
Jeg er på syklusdag 21. Har siden Mai hatt sykluser fra 26-34 dager, så regner med at det da stemmer at det bare er et par dager siden jeg hadde el
.
vi hadde prøvd i 21 mnd med forrige når vi bestemte oss for å vente og ta bryllupet først. Kjolen bestilt og invitasjonene sendt, følte jeg meg dårlig. Da testet jeg positiv. Pp24! Giftet meg når jeg var sju mnd på vei, måtte bytte kjole ja. He he... Men så verdt detJeg hadde EL i går på julaften. Tror jeg. Kjennes ut som egget slippes nå .- for det føles som at hele underlivet mitt skal dette ut hahah![]()
Har ikke prøvd så veldig denne måneden - for vi burde vente litt så vi ikke er 4 måneder på vei i bryllupet. Kan være vanskelig å komme inn i kjolen da hahaMen vi greide ikke dy oss for å ha oss i går - men da var det tre dager siden sist. Så jeg har ingen tro. Men selv om man selv vet det er best å vente - så greier vi det ikke helt likevel
Men det kan være fordi vi ikke tror det kommer til å funke heller. Har jo prøvd i 21 PP nå uten hell. Så hvorfor nå liksom? Har jo fått vite at jeg må ned i vekt for at PCOS kan bli bedre. Men lykke til alle sammen![]()
Hehe! Hadde blitt veldig glad hvis spira plutselig sattvi hadde prøvd i 21 mnd med forrige når vi bestemte oss for å vente og ta bryllupet først. Kjolen bestilt og invitasjonene sendt, følte jeg meg dårlig. Da testet jeg positiv. Pp24! Giftet meg når jeg var sju mnd på vei, måtte bytte kjole ja. He he... Men så verdt det))
Jeg har ikm 10.januar!![]()
Noen som tilfeldigvis bruker cbfm og kan svare meg på et spørsmål? Er nå inni 3 pp med den og har alltid fått max utslag, men den har alltid gått fra lav rett på max, mens denne pp hadde jeg 6 dager med høy for så å få max, pluss myyye mer eggløsningsslim enn vanlig (sorry detaljer), lurte på om det er noe sammenheng med å være mer fruktbar siden jeg da plutselig har fått lengre fruktbar fase? Ble knotete forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Happy humpingYeeeees
Men skulle egentlig hatt el på onsdag.. Nå blir el enten i morgen eller mandag ? Eller ? Vis vedlegget 44848