~~IKM uke 2~~

Hehe. Var det det du mente:). Som tørket ser den slik ut:).
ImageUploadedByBV Forum1387976317.642410.jpg

Jøss, så sterk ebaytest du har fått. Det er ikke tvil om at den er positiv hvertfall:)

Last edited:
Hehe. Var det det du mente:). Som tørket ser den slik ut:).
Vis vedlegget 44633

Jøss, så sterk ebaytest du har fått. Det er ikke tvil om at den er positiv hvertfall:)
Ja aldri fått så sterk strek på disse rosa testene :)

Er akkurat som jeg kan se "noe" på den g testen din. Hvordan syklusdag er du på? Prøvde redigere bilde, men klarte ikke få den så mye sterkere.
1387976895581.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hehe, ja, prøvde å redigere et bilde istad, og da ble det slik:
ImageUploadedByBV Forum1387977122.036341.jpg

Men jeg syns det ofte er sånne supersvake streker, så regner det fortsatt som ingenting:).
Jeg er på syklusdag 21:). Har siden Mai hatt sykluser fra 26-34 dager, så regner med at det da stemmer at det bare er et par dager siden jeg hadde el:).

Hehe, ja, prøvde å redigere et bilde istad, og da ble det slik:
Vis vedlegget 44636

Men jeg syns det ofte er sånne supersvake streker, så regner det fortsatt som ingenting:).
Jeg er på syklusdag 21:). Har siden Mai hatt sykluser fra 26-34 dager, så regner med at det da stemmer at det bare er et par dager siden jeg hadde el:).

Hmm rart.. er jo noe der. Ses bedre på ditt bilde. Selv hae jeg tatt mange av de testene og jeg har aldri fått noe på de som ikke-gravid.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da var jeg ferdig på jobb. Hjem å forføre mannen :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg hadde EL i går på julaften. Tror jeg. Kjennes ut som egget slippes nå .- for det føles som at hele underlivet mitt skal dette ut hahah:p
Har ikke prøvd så veldig denne måneden - for vi burde vente litt så vi ikke er 4 måneder på vei i bryllupet. Kan være vanskelig å komme inn i kjolen da haha:p Men vi greide ikke dy oss for å ha oss i går - men da var det tre dager siden sist. Så jeg har ingen tro. Men selv om man selv vet det er best å vente - så greier vi det ikke helt likevel:P

Men det kan være fordi vi ikke tror det kommer til å funke heller. Har jo prøvd i 21 PP nå uten hell. Så hvorfor nå liksom? Har jo fått vite at jeg må ned i vekt for at PCOS kan bli bedre. Men lykke til alle sammen:)
vi hadde prøvd i 21 mnd med forrige når vi bestemte oss for å vente og ta bryllupet først. Kjolen bestilt og invitasjonene sendt, følte jeg meg dårlig. Da testet jeg positiv. Pp24! Giftet meg når jeg var sju mnd på vei, måtte bytte kjole ja. He he... Men så verdt det :)))

Da har vi humpet de tre dagene gyn sa og jeg hadde sinnsyke el smerter fra 21 til 23, så har truffet hvertfall. Spent på blodprøvene på mandag nå da. Har ikke troa selv om jeg kjenner at pergo virker...

Tok en eltest nå på morgenen (ja vet det er feil tidspunkt og skal ta en ny i rett tid kl12 :) ) og den var positiv på tredje dagen. Men trur egget slipper nå, og ganske sikker på at det skjer på høyre side. River noe voldsomt. Da krysser jeg fingrene for at testen kl12 er litt svakere og at jeg er 1dpo i morgen, CD13 :)

1388040812948.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Last edited:
Kjenner litt murringer nede i magen, så føler meg veldig usikker ang EL.
Hadde (unnskyld detaljer) klumpete utflod før helgen. Denne utfloden var strekkbar.
Men dersom EL kommer som normalt, så skal den komme på lørdag.
Så vi bruker tid på noe kos her :-)

vi hadde prøvd i 21 mnd med forrige når vi bestemte oss for å vente og ta bryllupet først. Kjolen bestilt og invitasjonene sendt, følte jeg meg dårlig. Da testet jeg positiv. Pp24! Giftet meg når jeg var sju mnd på vei, måtte bytte kjole ja. He he... Men så verdt det :)))
Hehe! Hadde blitt veldig glad hvis spira plutselig satt:) Men nå passer kjolen helt perfekt - så jeg håper jeg slipper å bytte:P

Jeg må visst bestille nye tester igjen jeg. Har blitt litt testegal i jula siden jeg ikke er helt sikker på hvilken dag el var 100%:). Hvis jeg bestiller i dag, tror dere de er her 2.januar?
Dagens tester:
ImageUploadedByBV Forum1388130184.534758.jpg

Da var det tid for å dra på jobb igjen:)! Dere får ha en fin romjulsdag:)!

Negativ el test idag så da er jeg i dpo land :D:D:D
1388143467363.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg har ikm 10.januar! :)

Noen som tilfeldigvis bruker cbfm og kan svare meg på et spørsmål? Er nå inni 3 pp med den og har alltid fått max utslag, men den har alltid gått fra lav rett på max, mens denne pp hadde jeg 6 dager med høy for så å få max, pluss myyye mer eggløsningsslim enn vanlig (sorry detaljer), lurte på om det er noe sammenheng med å være mer fruktbar siden jeg da plutselig har fått lengre fruktbar fase? Ble knotete forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikm 10.januar! :)

Noen som tilfeldigvis bruker cbfm og kan svare meg på et spørsmål? Er nå inni 3 pp med den og har alltid fått max utslag, men den har alltid gått fra lav rett på max, mens denne pp hadde jeg 6 dager med høy for så å få max, pluss myyye mer eggløsningsslim enn vanlig (sorry detaljer), lurte på om det er noe sammenheng med å være mer fruktbar siden jeg da plutselig har fått lengre fruktbar fase? Ble knotete forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg aner dessverre ikke :( men kjør på :)

Back
Topp