Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen![]()
Syns det er vabskelig å se når de er tørre men den øverste er hvertfall ikke langt unna om den ikke er positiv.
De to nederste er hvertfall garantert negative.
Tror det kan variere litt. Forrige pp hadde jeg tre dager på rad hvor teststrek var mye sterkere enn kontrollstrek. Fikk da høre at det var den siste positive testen jeg skulle regne ut fraHvor lenge bruker el testene å være positiv e? Hadde like sterk strek som test streken både i går og i dag.
Varierer nok.Hvor lenge bruker el testene å være positiv e? Hadde like sterk strek som test streken både i går og i dag.
Vet ikke om øynene blir forvirret av de strekene på el testene men er det ikke to streker på den blå g testen og?? Ellet er det el testene som "smitter" over?Nei,den var det ikke noe tvil om FruUndercover!
Jeg har gått tom for billigtester sine el-tester, så fortsetter med de dårlige fra ebay. Jeg tror jeg aldri har fått så sterk av den rosa før. Kan det være at el er i dag istedet da?
Nå har jeg trodd jeg har hatt el til og fra siden 19 desember. Hehe
Vis vedlegget 44619
(Den grønne er el-test og blå er g-test)
Vet ikke om øynene blir forvirret av de strekene på el testene men er det ikke to streker på den blå g testen og?? Ellet er det el testene som "smitter" over?
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Tenkte ikke smittet over bokstavelig talt men at øynene blir lurt på en måte. Har du et bilde av bare g testen?Jeg passer på at de ikke ligger helt inntil hverandre, så det er ikke noe som skal ha kunnet smitte over. Men det limet til festet til fargestoffet løsnet etterhvert, så regner med det bare er det som isåfall gjør at det kan se ut som noe.