~~IKM uke 2~~

Hei hei:)!
Melder meg inn her hos dere. El kom litt senere enn antatt, så IKM blir da mandag 6.januar:)

Jeg maser rundt om de el testene mine:).. Jeg skrev et innlegg om det på forumet,men finner det ikke igjen, så hører med dere også:).
Syns dere en av de testene her ser positiv ut?
ImageUploadedByBV Forum1387823042.868789.jpg

Velkommen :)
Syns det er vabskelig å se når de er tørre men den øverste er hvertfall ikke langt unna om den ikke er positiv.
De to nederste er hvertfall garantert negative.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hvor lenge bruker el testene å være positiv e? Hadde like sterk strek som test streken både i går og i dag.

Hvor lenge bruker el testene å være positiv e? Hadde like sterk strek som test streken både i går og i dag.
Tror det kan variere litt. Forrige pp hadde jeg tre dager på rad hvor teststrek var mye sterkere enn kontrollstrek. Fikk da høre at det var den siste positive testen jeg skulle regne ut fra:)

Varierer nok.
Jeg pleier bare ha skikkelig positiv i 1 dag. Men den blir sterkere og sterkere opp mot el så dagen før positiv kan den se positiv ut. Så blir den svakere og svakere etter den skikkelige positive.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ikke så veldig enkelt å få til Kosing i disse travle juletider :p

Men hvertfall fått til litt ikveld etter jule selskap :p hihi

Dere som tester etter el, hvordan gjør dere det idag? Pleier alltid tisse kl.7.30, så holder jeg meg til klokka 12 med kun 1 kopp kaffe innabords og tar da el testen. Idag sov barna (merkelig nok) til kl.8.30, så var på toalettet kl.9. Kjennet jo at å holde meg til kl.13/13.30 kan bli vanskelig da jeg allerede må tisse :p Er jo bare på CD10 så spiller jo egentlig ingen rolle. Forventet el om 2 dager. Men kjenner endel el smerter så trur el er like om hjørnet. Jaja, satser på å klare holde meg hvertfall 30 min til, tar en test og set hva som skjer. Lagt inn akskjer 4 dager allerede, til og med 2 ganger igår og 1 gang idag allerede så blir nok 2 ganger idag og :p Vi SKAL ha to streker på nyåret!!! :D

Føler meg bare oppblåst, så begynner å mistenke at EL kom en uke for tidlig. Isåfall har vi ikke klart å treffe.

Hadde definitivt positiv eltest søndag og i går. I dag negativt. Humping lørdag og kanskje i dag. Når bør man humpe da egentlig?

Dagens el test :D
Hva trur dere?
1387887910376.jpg

Pleier bare ha 25/26 dagers syklus så el på CD10/11 er innenfor :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg hadde EL i går på julaften. Tror jeg. Kjennes ut som egget slippes nå .- for det føles som at hele underlivet mitt skal dette ut hahah:p
Har ikke prøvd så veldig denne måneden - for vi burde vente litt så vi ikke er 4 måneder på vei i bryllupet. Kan være vanskelig å komme inn i kjolen da haha:p Men vi greide ikke dy oss for å ha oss i går - men da var det tre dager siden sist. Så jeg har ingen tro. Men selv om man selv vet det er best å vente - så greier vi det ikke helt likevel:P

Men det kan være fordi vi ikke tror det kommer til å funke heller. Har jo prøvd i 21 PP nå uten hell. Så hvorfor nå liksom? Har jo fått vite at jeg må ned i vekt for at PCOS kan bli bedre. Men lykke til alle sammen:)

Dagens el test trenger ingen tydehjelp :D
1387966610276.jpg

Og nok en gang mener de rosa testene fra ebay noe annet. Aldri fått positivt på de
1387966697100.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Last edited:
Nei,den var det ikke noe tvil om FruUndercover:)!

Jeg har gått tom for billigtester sine el-tester, så fortsetter med de dårlige fra ebay. Jeg tror jeg aldri har fått så sterk av den rosa før. Kan det være at el er i dag istedet da?
Nå har jeg trodd jeg har hatt el til og fra siden 19 desember:). Hehe
ImageUploadedByBV Forum1387968886.680423.jpg

(Den grønne er el-test og blå er g-test)

Nei,den var det ikke noe tvil om FruUndercover:)!

Jeg har gått tom for billigtester sine el-tester, så fortsetter med de dårlige fra ebay. Jeg tror jeg aldri har fått så sterk av den rosa før. Kan det være at el er i dag istedet da?
Nå har jeg trodd jeg har hatt el til og fra siden 19 desember:). Hehe
Vis vedlegget 44619
(Den grønne er el-test og blå er g-test)
Vet ikke om øynene blir forvirret av de strekene på el testene men er det ikke to streker på den blå g testen og?? Ellet er det el testene som "smitter" over?

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vet ikke om øynene blir forvirret av de strekene på el testene men er det ikke to streker på den blå g testen og?? Ellet er det el testene som "smitter" over?

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg passer på at de ikke ligger helt inntil hverandre, så det er ikke noe som skal ha kunnet smitte over. Men det limet til festet til fargestoffet løsnet etterhvert, så regner med det bare er det som isåfall gjør at det kan se ut som noe:).

Blir spennende å se hvor mange julebabyer det blir. Det ble en runde i går og. Så nå er jeg spent :)

Jeg passer på at de ikke ligger helt inntil hverandre, så det er ikke noe som skal ha kunnet smitte over. Men det limet til festet til fargestoffet løsnet etterhvert, så regner med det bare er det som isåfall gjør at det kan se ut som noe:).
Tenkte ikke smittet over bokstavelig talt men at øynene blir lurt på en måte. Har du et bilde av bare g testen?
Jeg har så utrulig mange av disse rosa el testene så jeg tok en til når jeg var på toalettet nå. Og så sterk har jeg aldri fått før :D Vet jo jeg har el idag/morgen så tester mest på gøy.
Trur jeg våger meg å si at denne er positiv :)
1387974348281.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp