**IKM uke 19**

Glad sau: jeg sniker litt jeg, den kaka så veldig spennende ut. Hva heter den?

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er en sukkerfri kremkake. Oppskriften ligger ute på levmeddiabetes.no :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

:-( tempen har sunket.. Nesten med en hel grad!!! :-(

Når tempen faller fra 36,7 til 36,15 er håpet ute da? Kjenner kje ble skikkelig skuffa nå.. :-(

Testetøsa :P

Tok denne nå :D :P Er vel ikke noe tvil nå :D :P

i4xr.jpg
Hurra :-D

Trur det bare var lurerier på testen min i går! :(

For testen er like hvit i dag syns jeg :p
Jaja.. Utålmodig :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Så gikk tempen litt opp i dag også, kunne ønske det bare var å spole litt frem her, så jeg kan se hva som skjer de neste dagene. Enten er jeg gravid, eller så er jeg gal. Gal med en god dose pms :P Blir godt å få det avklart innen ikke alt for lenge ihvertfall. IKM er på torsdag, men mener sist at den først kom på kvelden, så kan være den heller kommer på fredag.

Så gikk tempen litt opp i dag også, kunne ønske det bare var å spole litt frem her, så jeg kan se hva som skjer de neste dagene. Enten er jeg gravid, eller så er jeg gal. Gal med en god dose pms :p Blir godt å få det avklart innen ikke alt for lenge ihvertfall. IKM er på torsdag, men mener sist at den først kom på kvelden, så kan være den heller kommer på fredag.

Spennende :D Og grafen lover jo bra :)

Spennende :D Og grafen lover jo bra :)
Den ser ikke helt dum ut, men det er jo fortsatt tidligt (har jo bare en måneds temping bak meg, så ikke så mye å sammenligne med). Krysser fingrene jeg. Og føler navnet ditt er veldig passende, man blir litt Tullerusk av dette :p

Og virkelig gratulerer, testene dine er jo kjempefine!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ja fikk det igår. Men jeg har jo mistet 2 ganger rett etter jeg har fått en positiv test. Håper ikke det skjer denne gangen. Nå vil jeg være preggis i 9 mnd altså:)

Ja, nå får den holde seg der inne i ni ish mnd ;) Men som du ser på mine grafer har de begge et fall på en grad ca :)

Men hadde det ikke vært en mulighet å få noe for holde på spiren? crinone eller noe sånt?

Back
Topp