NAMnå fikk jeg lyst på kake. Skikkelig å
våkna akkurat på sofaen etter kveldsvakt,å har skikkelig sugen på noe godt nå
men får vel dra kroppen opp i senga.
God natt,Damer(sover vel deres skjønnhetssøvn alt dere)
![]()
*er skikkelig sugen. Trøtt ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NAMnå fikk jeg lyst på kake. Skikkelig å
våkna akkurat på sofaen etter kveldsvakt,å har skikkelig sugen på noe godt nå
men får vel dra kroppen opp i senga.
God natt,Damer(sover vel deres skjønnhetssøvn alt dere)
![]()
Det er en sukkerfri kremkake. Oppskriften ligger ute på levmeddiabetes.noGlad sau: jeg sniker litt jeg, den kaka så veldig spennende ut. Hva heter den?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hurra :-DTestetøsa
Tok denne nå![]()
Er vel ikke noe tvil nå
![]()
![]()
![]()
Få se grafen din...Når tempen faller fra 36,7 til 36,15 er håpet ute da? Kjenner kje ble skikkelig skuffa nå.. :-(
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det er en sukkerfri kremkake. Oppskriften ligger ute på levmeddiabetes.no![]()
Hurra :-D
Testetøsa
Tok denne nå![]()
Er vel ikke noe tvil nå
![]()
![]()
![]()
Få se grafen din...
Men ja, jeg hadde nok forberedt meg på TRskulle jo være preggis du jo
![]()
![]()
Tempen min også falt endel idag. Håper ikke det har noe si. Sov veldig dårlig i natt. Nå vil jeg være gravid altså. Dette skal gå den riktige veien.
Når tempen faller fra 36,7 til 36,15 er håpet ute da? Kjenner kje ble skikkelig skuffa nå.. :-(
Tempen min også falt endel idag. Håper ikke det har noe si. Sov veldig dårlig i natt. Nå vil jeg være gravid altså. Dette skal gå den riktige veien.
Tusen takkNei, der er det ikke noe tvil!!
Gratulerer!!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så gikk tempen litt opp i dag også, kunne ønske det bare var å spole litt frem her, så jeg kan se hva som skjer de neste dagene. Enten er jeg gravid, eller så er jeg gal. Gal med en god dose pmsBlir godt å få det avklart innen ikke alt for lenge ihvertfall. IKM er på torsdag, men mener sist at den først kom på kvelden, så kan være den heller kommer på fredag.
Den ser ikke helt dum ut, men det er jo fortsatt tidligt (har jo bare en måneds temping bak meg, så ikke så mye å sammenligne med). Krysser fingrene jeg. Og føler navnet ditt er veldig passende, man blir litt Tullerusk av detteSpennendeOg grafen lover jo bra
![]()
Men du har vel fått gravid på CBD har du ikke???
MEN noen temper faller også, så det trenger ikke å bety noe.![]()
Ja fikk det igår. Men jeg har jo mistet 2 ganger rett etter jeg har fått en positiv test. Håper ikke det skjer denne gangen. Nå vil jeg være preggis i 9 mnd altså![]()