**IKM uke 19**

Velkommen hjem til Norge :-) håper dere har hatt det fantastisk og har fått mange flotte minner sammen :-) har savna deg her inne ;-)
Kanskje den roen du har er noe positivt? :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Har kosa oss masse. Vært med venner, vært på båttur, vært oppi elvene på frokost, vært på borgen, tatt tattoo og fått fikset bilder i solnedgang :-)

Håper roen kan være noe positivt :)
Tror faktisk ikke jeg noen gang har vært så rolig før IKM :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Her er vi igjen kommet til kalde Norge. Var litt kaldt å komme ut på Gardermoen. Nå er vi snart hjemme.

Enda en uke igjen til IKM. Men føler ingen trang til testing. Normalt hadde jeg bestilt 2-3 CBD allerede, men har ikke en liggende eller under bestilling. Føler meg merkelig rolig.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Velkommen hjem igjen :D Spennende med testing snart :D MÅ bare gå denne gangen :)

Æsj, jeg visste jeg skulle vente noen timer til før jeg testet :p

Og så har det kommet litt blod igjen :confused: Ikke mye, bare striper. Har i grunn ventet på dette :p
Med 3 svangerskap bak med med blødninger i forskjellige mengder, så er jeg ikke skuffet :) Ikke enda :p
venter med det til jeg får "ikke gravid" på CB :p

Testen var ikke helt bortkastet. Er en strek der, men den er super svak, derfor skulle jeg ha ventet noen timer til. Urinen var litt utvannet enda :p :)

Vet ikke om dere ser noe, men jeg gjør det :p

139cu.jpg

Ser jo ikke noe her da :p
xnc8.jpg

Ser jo veldig negativ ut her da :P

Og så har det kommet litt blod igjen :confused: Ikke mye, bare striper. Har i grunn ventet på dette :p
Med 3 svangerskap bak med med blødninger i forskjellige mengder, så er jeg ikke skuffet :) Ikke enda :p

Testen var ikke helt bortkastet. Er en strek der, men den er super svak, derfor skulle jeg ha ventet noen timer til. Urinen var litt utvannet enda :p :)

139cu.jpg

xnc8.jpg

Ser jo veldig negativ ut her da :P
Ser noe der :-)

Gjøøør du?? :D

Moro :D Tenkte å teste rundt 16. Tenker det er konsentrert nok da :P :D 1 glass jeg skal drikke til da :) Har 3 strimler, en cb vanlig og cbd igjen :)
Spennende :-) jeg viste sambo testen min og han sa han kunne se noe, samtidig som han ikke kunne se noe :-P er i hvertfall fremskritt fra hva han har sett tidligere. For vanligvis så ser han jo ingenting :-P.

Spennende :) jeg viste sambo testen min og han sa han kunne se noe, samtidig som han ikke kunne se noe :p er i hvertfall fremskritt fra hva han har sett tidligere. For vanligvis så ser han jo ingenting :p.

Moro :D Har ikke sagt noe til samboer enda :p

Kan vel si jeg hintet til det da ;) :p Vet ikke om han tok den :P

139cu.jpg

xnc8.jpg

Ser jo veldig negativ ut her da :p

Syns jeg ser en strek :) teste igjen senere da. Du skal jo være med på Januar15 du også:D jeg vil teste mer jeg å,denne dagen bare må gå fort,så jeg får kommet meg på apoteket i morgen å kjøpt en CB dig:p

Syns jeg ser en strek :) teste igjen senere da. Du skal jo være med på Januar15 du også:D jeg vil teste mer jeg å,denne dagen bare må gå fort,så jeg får kommet meg på apoteket i morgen å kjøpt en CB dig:p

Dere gir meg et håp :D blir å teste senere :) de andre svangerskapene fikk jeg pos test kl 16 og 23 :P fikk ikke pos test på morgenurin :P

Dere gir meg et håp :D blir å teste senere :) de andre svangerskapene fikk jeg pos test kl 16 og 23 :p fikk ikke pos test på morgenurin :p

Da må du bare klare å vente til senere på dagen da:p ikke noe vits ta test noe tidligere for deg om du pleier få pos test på eftan:D jeg har skikkelig trua på deg jeg altså.den streken SKAL bli sterkere:D:p

Da må du bare klare å vente til senere på dagen da:p ikke noe vits ta test noe tidligere for deg om du pleier få pos test på eftan:D jeg har skikkelig trua på deg jeg altså.den streken SKAL bli sterkere:D:p

Håper jo på det da :D Forsatt kvalm og den har blitt verre siden i går :p Men ja, vi får se :)

Pin up var veldig godt i dag :D :p Og jeg liker ikke det så veldig godt :p Og mer kvalm igjen :P

Da har jeg gjennomført badeutfordringen!! Puh!! Var faktisk deilig temp i vannet :-)

Back
Topp