Der jaTullerusk bilde
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der jaTullerusk bilde
Når tester du igjen?
Raring. Men jeg ser strekenDer jaså ikke noe jeg
mer der tydelig på testen at det er en strek der
![]()
Hadde ventet til i morgen jeg daKanskje etterpå. Drakk myyyye i går kveld, så om 3-4 timer kanskje, hvis ikke i morgen da
![]()
Hadde ventet til i morgen jeg da
Ja du så jo hvor lett det var for meg i gårTenker det jeg også![]()
legge bånd på seg da
![]()
![]()
Ja du så jo hvor lett det var for meg i gårklarte ikke vente til i dag i det hele tatt. Testegalskapen
Heier på degEg skal prøve og holde meg til onsdag, har ingen følelse av at eg er gravid endå
Sent from my iPhone using BV Forum
haha neiSkikkelig flinke til å holde oss
![]()
sov godt <3Nei nå står mannen opp så da skal jeg sove videre
![]()
Jeg vil også prøve å holde meg til onsdag.. blir spennende å se hvor lang tid jeg egentlig klarer å holde meg, med 15 graviditetstester liggende i kjøkkenskapet..Eg skal prøve og holde meg til onsdag, har ingen følelse av at eg er gravid endå
Sent from my iPhone using BV Forum
I følge ff er jeg 8 dpo. Har til nå hatt halsbrann og metallsmak (dette har gidd seg) men se siste 3 dagene har jeg blitt fort sliten. Får høy puls og tungpustetGooood morning ladies
Da har vi kommet til lørdagbare søndagen igjen så er uka vår kommet
![]()
IKM tirsdag /torsdag her, så 7-8 dpo
"Symptomer" så langt:
- Kvalme.
- I går "gulpet" jeg. (Går under sure oppstøt?)
- stikking i nedre del av magen. Skikkelig ubehagelig, hadde vanskeligheter med å sovne, ligge på rygg.
- var noen ganger jeg fikk lyst til å kaste opp, bare for å bli kvitt kvalmen
- trøtt/fort sliten
- hetetokter
- i går fikk jeg hold av alle tingav å kjøre til og fra butikken som ligger 3 min unna. (30 min hvis jeg går
)
- kviser !!! Fått en svæææær en på hakaog andre steder på kroppen
![]()
- irritabel/ fort sinna/ oppgitt.
Er det jeg kommer på i farta
spent på testene fremovervet ikke om jeg skal svi av en senere. Eller om jeg drøyer til i morgen.
etter at jeg så på denne testen fra i går
(har store vansker med å kaste fra meg med en gang
)
Vis vedlegget 59530
Hva med dere andre ?![]()
![]()
Det høres jo veldig lovende ut! Når tenker du å teste?I følge ff er jeg 8 dpo. Har til nå hatt halsbrann og metallsmak (dette har gidd seg) men se siste 3 dagene har jeg blitt fort sliten. Får høy puls og tungpustet3-4dpo hadde jeg jo mensensmerter. De ha kommet tilbake i natt og jeg er blitt kvalmen i dag kjenner jeg. Har lyst å teste!!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Onsdag tenker jegDet høres jo veldig lovende ut! Når tenker du å teste?![]()
Ikm er torsdag, så håper på å hvertfall kunne holde meg til onsdag med å teste, da vil jeg være 11 dpo.Onsdag tenker jegmen klarer nok ikke å vente så lenge
. Duda?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Da kan vi ha en testedateIkm er torsdag, så håper på å hvertfall kunne holde meg til onsdag med å teste, da vil jeg være 11 dpo.
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app