**IKM uke 19**

Eg skal prøve og holde meg til onsdag, har ingen følelse av at eg er gravid endå

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg skal prøve og holde meg til onsdag, har ingen følelse av at eg er gravid endå

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vil også prøve å holde meg til onsdag.. blir spennende å se hvor lang tid jeg egentlig klarer å holde meg, med 15 graviditetstester liggende i kjøkkenskapet..

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Gooood morning ladies :D

Da har vi kommet til lørdag :D bare søndagen igjen så er uka vår kommet :D

IKM tirsdag /torsdag her, så 7-8 dpo :)

"Symptomer" så langt:
- Kvalme.
- I går "gulpet" jeg. (Går under sure oppstøt?)
- stikking i nedre del av magen. Skikkelig ubehagelig, hadde vanskeligheter med å sovne, ligge på rygg.
- var noen ganger jeg fikk lyst til å kaste opp, bare for å bli kvitt kvalmen
- trøtt/fort sliten
- hetetokter
- i går fikk jeg hold av alle ting :P av å kjøre til og fra butikken som ligger 3 min unna. (30 min hvis jeg går :P)
- kviser !!! Fått en svæææær en på haka :( og andre steder på kroppen :P
- irritabel/ fort sinna/ oppgitt.

Er det jeg kommer på i farta :P

spent på testene fremover :P vet ikke om jeg skal svi av en senere. Eller om jeg drøyer til i morgen. :P etter at jeg så på denne testen fra i går :P (har store vansker med å kaste fra meg med en gang :P)
Vis vedlegget 59530

Hva med dere andre ? :)

❤️❤️❤️❤️
I følge ff er jeg 8 dpo. Har til nå hatt halsbrann og metallsmak (dette har gidd seg) men se siste 3 dagene har jeg blitt fort sliten. Får høy puls og tungpustet :-P 3-4dpo hadde jeg jo mensensmerter. De ha kommet tilbake i natt og jeg er blitt kvalmen i dag kjenner jeg. Har lyst å teste!! :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tempen så langt.

Vedlegg

• 1399101779268.jpg
    1399101779268.jpg
    90,9 KB · Visninger: 84
I følge ff er jeg 8 dpo. Har til nå hatt halsbrann og metallsmak (dette har gidd seg) men se siste 3 dagene har jeg blitt fort sliten. Får høy puls og tungpustet :p 3-4dpo hadde jeg jo mensensmerter. De ha kommet tilbake i natt og jeg er blitt kvalmen i dag kjenner jeg. Har lyst å teste!! :p

Det høres jo veldig lovende ut! Når tenker du å teste? :)

Det høres jo veldig lovende ut! Når tenker du å teste? :)
Onsdag tenker jeg :-) men klarer nok ikke å vente så lenge :-P. Duda?

Onsdag tenker jeg :-) men klarer nok ikke å vente så lenge :-P. Duda?

Ikm er torsdag, så håper på å hvertfall kunne holde meg til onsdag med å teste, da vil jeg være 11 dpo.

Ikm er torsdag, så håper på å hvertfall kunne holde meg til onsdag med å teste, da vil jeg være 11 dpo.

Da kan vi ha en testedate :-) ;-)

Back
Topp