Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha... Du må ikke si sånnMå se fra pc. Men syntes jeg så noe på 1 av de
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Krysser fingre. Skal sjekke på pc etterpå. Må bare lage meg noe mat og legge trassetrolletHaha... Du må ikke si sånn![]()
Men blir å teste på søndag![]()
Mer kvalm nå. Trøtt også...Og kanskje bittelitt øm i brysta
![]()
![]()
Der er det jo en kjempe strek?:-DHar skikkelig dårlig samvittighet nå, siden jeg ikke klarte å holde meg sterk nok til å la være. Burde hatt en smekk på fingrene.
Har skikkelig dårlig samvittighet nå, siden jeg ikke klarte å holde meg sterk nok til å la være. Burde hatt en smekk på fingrene.
Gå i dagboka mi og i første innlegg står det om symptomer fra 1 dpo og til i går. Har ikke oppdatert enda for i dag tror jegGratulerer så mye Bina :-D. Hyggelige nyheter!! :-D
Hvilke symptomer har du hatt?
Siden i går (6dpo) har jeg vert super sliten. Trapper og bakker som vanligvis går lekende lett er blitt ett mareritt!!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Må jeg på data for å gjøre det? Hvordan?Gå i dagboka mi og i første innlegg står det om symptomer fra 1 dpo og til i går. Har ikke oppdatert enda for i dag tror jeg
Tusen takk jenter. Føles uendelig godt å endelig ha klart det
Ja det kan duVil du at jeg skal sette deg over på gravid eller? Du er jo gravid nå![]()
Nei trenger ikke data for å gi inn på dagbøker øverst på fs sidaMå jeg på data for å gjøre det? Hvordan?![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
5-6 dpoMange dpo nå da? Litt glemsk nå på morran![]()
Skal vel være glad for minst mulig symptomer![]()
![]()
![]()
Skjønne Bina!!!! Gratulerer så mye <3Har skikkelig dårlig samvittighet nå, siden jeg ikke klarte å holde meg sterk nok til å la være. Burde hatt en smekk på fingrene.
Se der ja! Aldri lagt merke til jegNei trenger ikke data for å gi inn på dagbøker øverst på fs sida
5-6 dpo
Sent from my iPhone using BV Forum