Bekkenet mitt begynte å klikke allerede fra uke 5-6 men ble gradvis verre. På slutten var det helt ille. Brukte 1 time på å gå en avstand på 200 meter.haha.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Uff da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bekkenet mitt begynte å klikke allerede fra uke 5-6 men ble gradvis verre. På slutten var det helt ille. Brukte 1 time på å gå en avstand på 200 meter.haha.
Nei hadde ikke krykker. Men burde vel hatt det. Ja jeg er forbredt på at bekkenet klikker denne gangen og.Uff daFikk du krykker for hjelp da eller? Kan vel egentlig bare forberede deg på det allerede nå
![]()
Da må du ha krykker, og en god fysio!Nei hadde ikke krykker. Men burde vel hatt det. Ja jeg er forbredt på at bekkenet klikker denne gangen og.
Nei hadde ikke krykker. Men burde vel hatt det. Ja jeg er forbredt på at bekkenet klikker denne gangen og.
Da må du ha krykker, og en god fysio!
fra app
Haha, du gjorde det?oooh... Fikk testene i dag![]()
![]()
Og jeg gikk på med smell med en ganghahaha... Måtte jo sjekke om de funka
![]()
![]()
Blir til at jeg ordner meg med fysio da jaDa må du ha krykker, og en god fysio!
fra app
Haha, du gjorde det?hva ble resultatet da?
Haha vi er så dumme som tester så tidlig. Og ryker på en smell hver gang
Ja legg ut bilde når du kommer tilbakeHahaha.... JaTror den er negativ
Syntes jeg så noe, men var nok veldig ønsketenking
![]()
Skal se om jeg får vist etterpå, skal hente jentene nå![]()
![]()
Du også, om du ryker...Bilde tullerusk?
Har skikkelig dårlig samvittighet nå, siden jeg ikke klarte å holde meg sterk nok til å la være. Burde hatt en smekk på fingrene.Du også, om du ryker...
fra app
Har skikkelig dårlig samvittighet nå, siden jeg ikke klarte å holde meg sterk nok til å la være. Burde hatt en smekk på fingrene.

Januar er en magisk mnd, vi tempere flytter inn påÆHHHHH!!!! Du er jo gravid!!! Hva skjer med januar????![]()
Januar er en magisk mnd, vi tempere flytter inn på

Plasser ble holdt av til oss alle for lenge sidenTydeligvis dit vi skal. Hold av en plass til meg. Gratulerer så mye! Dette var veldig hyggelige nyheter!!!![]()
![]()
Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina... Du er jo preggisHar skikkelig dårlig samvittighet nå, siden jeg ikke klarte å holde meg sterk nok til å la være. Burde hatt en smekk på fingrene.

HihiBiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina... Du er jo preggisHjertet mitt stoppet her
Nei, nå begynner jeg nesten å gråte altså
![]()
Gratulerer så mye![]()
![]()
Bilde tullerusk?
HihiENDELIG! Prøve helvete over. Nå må den bare sitte der til januar. Takk.