**IKM uke 19**

Bekkenet mitt begynte å klikke allerede fra uke 5-6 men ble gradvis verre. På slutten var det helt ille. Brukte 1 time på å gå en avstand på 200 meter.:p haha.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Uff da :( Fikk du krykker for hjelp da eller? Kan vel egentlig bare forberede deg på det allerede nå o_O:oops::rolleyes:

Uff da :( Fikk du krykker for hjelp da eller? Kan vel egentlig bare forberede deg på det allerede nå o_O:oops::rolleyes:
Nei hadde ikke krykker. Men burde vel hatt det. Ja jeg er forbredt på at bekkenet klikker denne gangen og.

Nei hadde ikke krykker. Men burde vel hatt det. Ja jeg er forbredt på at bekkenet klikker denne gangen og.

Da må du ha krykker, og en god fysio!

fra app

oooh... Fikk testene i dag :D :P

Og jeg gikk på med smell med en gang :eek::oops::rolleyes: hahaha... Måtte jo sjekke om de funka :P :rolleyes:
Haha, du gjorde det? :p hva ble resultatet da?
Haha vi er så dumme som tester så tidlig. Og ryker på en smell hver gang:p

Haha, du gjorde det? :p hva ble resultatet da?
Haha vi er så dumme som tester så tidlig. Og ryker på en smell hver gang:p

Hahaha.... Ja :P Tror den er negativ :P Syntes jeg så noe, men var nok veldig ønsketenking :P

Skal se om jeg får vist etterpå, skal hente jentene nå :D :)

Du også, om du ryker...

fra app
Har skikkelig dårlig samvittighet nå, siden jeg ikke klarte å holde meg sterk nok til å la være. Burde hatt en smekk på fingrene.

Vedlegg

• 1399048312454.jpg
    1399048312454.jpg
    33,9 KB · Visninger: 82
Har skikkelig dårlig samvittighet nå, siden jeg ikke klarte å holde meg sterk nok til å la være. Burde hatt en smekk på fingrene.

ÆHHHHH!!!! Du er jo gravid!!! Hva skjer med januar???? :Heartred

Januar er en magisk mnd, vi tempere flytter inn på :D

Tydeligvis dit vi skal. Hold av en plass til meg. Gratulerer så mye! Dette var veldig hyggelige nyheter!!! :D :Heartred

Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina... Du er jo preggis :D Hjertet mitt stoppet her :D Nei, nå begynner jeg nesten å gråte altså :oops::P

Gratulerer så mye :D :talk017

Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina... Du er jo preggis :D Hjertet mitt stoppet her :D Nei, nå begynner jeg nesten å gråte altså :oops::P

Gratulerer så mye :D :talk017
Hihi:D ENDELIG! Prøve helvete over. Nå må den bare sitte der til januar. Takk. :D

Back
Topp