**IKM uke 19**

Har nesten det samme som deg, men ikke smerter, litt mer tung/murring. Er 5-6 dpo :)

Om du er 7 dpo er det jo lovende :) Skal vel begynne å feste seg nå :) Om jeg ikke husker feil :P
Varierer litt mellom å være kraftige smerter så jeg nesten dovner bort i beina og lettere murringer i ryggen og fremover i bekken. Kjenner testetrangen begynn å melde seg litt nå :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Varierer litt mellom å være kraftige smerter så jeg nesten dovner bort i beina og lettere murringer i ryggen og fremover i bekken. Kjenner testetrangen begynn å melde seg litt nå :p

Testetrangen bør du temme i noen dager...

I know!! Skikkelig kjedelig å vente... Vil ha ikm dagen her NÅ!! :p

Det er tungt å vente ja. Kjedelig.

Jeg er kommet til 10 dpo nå. og synes 12 dpo er evig lenge til.

Jeg tregner reelt sett bare å komme meg gjennom morgendagen, utenn spottign, så er vi der

Men det føles legne.

Det er tungt å vente ja. Kjedelig.

Jeg er kommet til 10 dpo nå. og synes 12 dpo er evig lenge til.

Jeg tregner reelt sett bare å komme meg gjennom morgendagen, utenn spottign, så er vi der

Men det føles legne.
Krysser fingrene for deg :-) plutselig er lørdagen her ;-)

Varierer litt mellom å være kraftige smerter så jeg nesten dovner bort i beina og lettere murringer i ryggen og fremover i bekken. Kjenner testetrangen begynn å melde seg litt nå :p

Litt tidlig enda :P Uff så slitsom det må være med sånne smerter :(

10 dpo her, litt murring i går og i dag, sånn som før tr eller graviditet.neg test i dag, men er jo tidlig:) har tatt tester enda tidligere og, bare for å være sikker på at det ikke finnes skygge streker på testene:)

Litt tidlig enda :P Uff så slitsom det må være med sånne smerter :(
Kan bare håpe jeg er mer dpo enn det jeg og ff tror da :-) men må nok bare smøre meg med tålmodighet

Ikkje noen spesielle tegn her, er trøtt, men det er det nok andre grunner til

Sent from my iPhone using BV Forum

Good morning girls :)

6-7 dpo her i dag. Mulig teste på søndag. Veldig rolig denne gangen. Har vel fått rast fra meg. :P

"Symptomer" i dag.
Hetetokter.
Føler meg oppblåst /trykkende følelse i magen.
Lettere irritert.
Småkvalm. Kommer i bølger.

❤️❤️❤️❤️

10 dpo her, litt murring i går og i dag, sånn som før tr eller graviditet.neg test i dag, men er jo tidlig:) har tatt tester enda tidligere og, bare for å være sikker på at det ikke finnes skygge streker på testene:)
Spennende. Krysser fingrene :)
Satser på pos test om par dager :)

❤️❤️❤️❤️

Kan bare håpe jeg er mer dpo enn det jeg og ff tror da :-) men må nok bare smøre meg med tålmodighet

:) noen reagerer veldig lett på hormoner også :) men er jo mulig at EL har vært tidligere.

Når hadde du tenkt å teste? :)

❤️❤️❤️❤️

Good morning girls :)

6-7 dpo her i dag. Mulig teste på søndag. Veldig rolig denne gangen. Har vel fått rast fra meg. :P

"Symptomer" i dag.
Hetetokter.
Føler meg oppblåst /trykkende følelse i magen.
Lettere irritert.
Småkvalm. Kommer i bølger.

❤️❤️❤️❤️
LIKER

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp