**IKM uke 19**

Spennende symptomer Glad sau og Bina:) ikke mye symptomer her. Litt ømme pupper kanskje. Hadde ikke noe symptomer sist jeg var gravid.så håpet er her frem til tante grusom kommer:p
Hadde ikke noe symptomer jeg heller forrige gang. Nå er det egentlig minimalt .

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Trøtt jeg og. Det svir i øya. Mannen er dratt bort så jeg får ikke sovet litt heller:( hulk

Liker at du er trøtt, men ikke at du får hvilt deg da :(

Ble litt kvalm når jeg våknet nå også :P jaja :P

Trøtt jeg og. Det svir i øya. Mannen er dratt bort så jeg får ikke sovet litt heller:( hulk

Du er alene med treåringen? Da er det ikke lett å få sove nei, før denne er i seng. Snart? Enten sove litt når du legger ungen, eller legge deg tidlig.

Jeg er også kvalm i dag, dog fordi jeg var sulten, men jeg er normalt sett ikke såååååå sulten at jeg er kvalm i påvente av middag allerede når vi henter i bhg,..

Du er alene med treåringen? Da er det ikke lett å få sove nei, før denne er i seng. Snart? Enten sove litt når du legger ungen, eller legge deg tidlig.
Alene med han i kveld ja. Men er ikke altfor lenge til han skal i seng. Jeg kan ikke legge meg nå,for da våkner jeg i natt og får ikke sove.

Jeg er også kvalm i dag, dog fordi jeg var sulten, men jeg er normalt sett ikke såååååå sulten at jeg er kvalm i påvente av middag allerede når vi henter i bhg,..
Håper du er kvalm for noe annet jeg:) skal vi ha test date i helga, om testene mine kommer?

Alene med han i kveld ja. Men er ikke altfor lenge til han skal i seng. Jeg kan ikke legge meg nå,for da våkner jeg i natt og får ikke sove.

Ikke sove på natta er ikke bra nei, da får du heller bare holde deg oppe et par timer til, og legge deg tidlig

Håper du er kvalm for noe annet jeg:) skal vi ha test date i helga, om testene mine kommer?

Skulle ikke du teste med en gagn de kom? Jeg skal etter min plan teste lørdag morgen, hvilket kan bli til i morgenn, eller til søndag, avhengig av om jeg feiger ut eller lar meg friste...

Skulle ikke du teste med en gagn de kom? Jeg skal etter min plan teste lørdag morgen, hvilket kan bli til i morgenn, eller til søndag, avhengig av om jeg feiger ut eller lar meg friste...
Jeg vet ikke når jeg får de. Får jeg de på fredag,får jeg jo de på ettermiddagen, da gidder jeg ikke teste på kvelden. Og kommer de på lørdag må jeg vente til søndag. Vil jo helst teste med morgen urin. Men får se når de dukker opp

Da har tr kommet 4 - 5 dager før tiden. Blir helt matt

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke når jeg får de. Får jeg de på fredag,får jeg jo de på ettermiddagen, da gidder jeg ikke teste på kvelden. Og kommer de på lørdag må jeg vente til søndag. Vil jo helst teste med morgen urin. Men får se når de dukker opp

Jeg håper de kommer på fredag :P Hadde helt glemt at det var helligdag i morgen :P Så enten så dukker de opp på fredag eller lørdag :)

Har litt murringer i magen nå kjenner jeg :P Sånn type TR murring :P Men er jo aaaaltfor tidlig :rolleyes: Har visst sympati symptomer :P :D:oops::rolleyes:

Skjønner

Det kan jo bli testedate på oss da, bare vi får vite når du får dine.

Jeg håper de kommer på fredag :p Hadde helt glemt at det var helligdag i morgen :p Så enten så dukker de opp på fredag eller lørdag :)

Har litt murringer i magen nå kjenner jeg :p Sånn type TR murring :p Men er jo aaaaltfor tidlig :rolleyes: Har visst sympati symptomer :p :D:oops::rolleyes:
sympati symptomer :P hihihi har gitt seg med disse murringene her.

Back
Topp