**IKM uke 19**

Du har jo ikke vip lengre så får jo ikke sett forkjellen :P Men det er jo ikke sånn kjempe fall, men likevel, et fall :(
Har sikket ingenting å si.
Ble så lei meg av en knekt tomatpante i stad, så jeg holdt på å begynne å grine:p jeg er veldig hormonell og kvalm. Håper på festedipp da

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Knekt tomatplante er det lov å bli trist for. Men lag stikling av det som knakk. Kutt pent av, ta bort de nederste 2-4 bladene og plant med disse under jorden!

fra app

Knekt tomatplante er det lov å bli trist for. Men lag stikling av det som knakk. Kutt pent av, ta bort de nederste 2-4 bladene og plant med disse under jorden!

fra app
Ja jeg får gjøre det når jeg kommer hjem. Forferdelig ergelig ,den har begynt å komme med blomster ,så hadde ikke vært lenge før det hadde blitt tomater

Har sikket ingenting å si.
Ble så lei meg av en knekt tomatpante i stad, så jeg holdt på å begynne å grine:p jeg er veldig hormonell og kvalm. Håper på festedipp da

Sorry, hehe.... :D :P Sånn har du vel ikke vært de andre gangene når tempen har vært fin og så datt den vel? Er jo veldig lovende da :) Alltid håp helt til grusom kommer ;)

Ja jeg får gjøre det når jeg kommer hjem. Forferdelig ergelig ,den har begynt å komme med blomster ,så hadde ikke vært lenge før det hadde blitt tomater

Jeg har gjort det før, og det funket, altså! Tomater er villige i så måte.

Men blomstrer alt?

Mine står enda i kjelleren under lys i sånn 16-17 grader og er 20 cm lange de! Lenge til tomater!!!

Tenkte å jobbe med slikt i morgen. Det snør, helt ekstremt!

fra app

Men blomstrer alt?

Mine står enda i kjelleren under lys i sånn 16-17 grader og er 20 cm lange de! Lenge til tomater!!!

fra app

Snøøøøø???? Her er det sol og varme :)

Usj, nei, vekk med den :D

Sorry, hehe.... :D :P Sånn har du vel ikke vært de andre gangene når tempen har vært fin og så datt den vel? Er jo veldig lovende da :) Alltid håp helt til grusom kommer ;)
Joda det har jeg sikkert.med i det siste så har vi jo ikke prøvd heller:p

Men blomstrer alt?

fra app
Ja det har blomsterknopper alt. Men er jo ikke sikkert det blir noe av de da.
Skal jeg putte den i en potte for seg,eller den samme som den står i?
Snø? Hørte jeg riktig? :O
Er faktisk meldt snø her også:/

Jeg reagerer så på lukter . Har gått å brekket meg i HELE dag:S

Så bra!! :-P ikke kjekt sånn sett, men er jo kanskje et lovende symptom :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp