håper du er dpo. men du får prøve å få med mannebassen med på en runde i tilfelle det er elJeg vet ikke3 dpo kanskje
Men har litt vannaktig utflod nå, så nå lurer jeg på om det er EL tid igjen
Har ikke noe som sier at det er EL tid nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper du er dpo. men du får prøve å få med mannebassen med på en runde i tilfelle det er elJeg vet ikke3 dpo kanskje
Men har litt vannaktig utflod nå, så nå lurer jeg på om det er EL tid igjen
Har ikke noe som sier at det er EL tid nå
![]()
håper du er dpo. men du får prøve å få med mannebassen med på en runde i tilfelle det er el![]()
Noen råd til meg jenter? Jeg har har hatt EL cd 14, 15 og 16 de gangene jeg har testet etter EL. I denne syklusen er jeg på cd16 i dag. Jeg hadde sterke (men ikke heeelt positive) EL-tester cd14 og cd15, betydelig svakere i dag.
Tror dere EL er i dag og at jeg bare har drukket for mye eller noe liknende når jeg har testet cd14 og cd15 eller har syklusen tullet seg til etter sa/kjemisk?
Jeg pleier å få ømme pupper 1-2 dpo så jeg finner jo forsåvidt ut av det da men dere vet: den tålmodigheten...
Sent from my iPhone using BV Forum
har du sjekket den i dag da? større sjans for treff da, siden det allerede er en ladning som har god gjort seg derJa, får se om det blir en liten enMen tappen var laaaaaangt nede på fredagen
![]()
![]()
har du sjekket den i dag da? større sjans for treff da, siden det allerede er en ladning som har god gjort seg derom el er nå vel og merke ...
Nei si detKan være at EL har vært i natt da. Eller? Var en periode jeg fikk nesten pos tester selv, men hadde EL for kjente EL
![]()
Jeg merker at du er borteHar ikke kjent noen ting. På fredag hadde jeg smerter i tillegg, men får ta og kjenne litt etterpåLiker ikke å tafse
![]()
Nå skal jeg spise, og så legge barn og hjelpe til med lekserTilbake før dere merker at jeg er borte
Haha
Jeg merker at du er bortehehe
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Skal snart legge mannen min.hahahahahaLitt tilbake nå
Synes tempen din er fin da![]()
Skal snart legge mannen min.
Grafen er fin denblir enda finere med grønnstrek
Den lille mannen min <3 nei han store får klare å legge seg selv o.0Lille mannen eller store mannen?![]()
![]()
Med grønn strek blir den jo nyyyyyydelig![]()
Den lille mannen min <3 nei han store får klare å legge seg selv o.0
Frister å legge seg samtidig med han... Trøtt -.-Hiihihihiihi![]()
Frister å legge seg samtidig med han... Trøtt -.-
Samme herEr veldig fristet til å gå og legge meg med vesla nå selvMen får finne senga senere... Mange innlegg å skravle meg opp på
hahahaha
![]()
Kjeder meg... Skulle vell ha trimmet litt i dag for å følge legens ønsker om vektnedgang, meen orker ikke.. Har vert travle uker på jobb med foreldresamtaler og sykt personale.. Kjenner jeg tenker mye på graviditet nå. Er så klar for å få en positiv test...
Måtte bare blåse ut litt. Sitter med så mange tanker nå som jeg ikke helt klarer å plassere i hode mitt
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Samme herhar 100 igjen å pløye meg igjennom i kveld
Hvor mange trenger du til sammen da? Var det 1000 innlegg du skulle prøve deg på?aaaaaaner ikke hvor mange jeg trengerEr vel noen 3-400 stk
![]()