**IKM uke 19**

Noen råd til meg jenter? Jeg har har hatt EL cd 14, 15 og 16 de gangene jeg har testet etter EL. I denne syklusen er jeg på cd16 i dag. Jeg hadde sterke (men ikke heeelt positive) EL-tester cd14 og cd15, betydelig svakere i dag.

Tror dere EL er i dag og at jeg bare har drukket for mye eller noe liknende når jeg har testet cd14 og cd15 eller har syklusen tullet seg til etter sa/kjemisk?

Jeg pleier å få ømme pupper 1-2 dpo så jeg finner jo forsåvidt ut av det da men dere vet: den tålmodigheten...

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei si det :confused: Kan være at EL har vært i natt da. Eller? Var en periode jeg fikk nesten pos tester selv, men hadde EL for kjente EL :)

Heisann jenter :) har ikke skrivd noe her på noen dager nå jeg. (Dårlig samvittighet) hehe. :pHar jobba hele helga, ellers har jeg vært sliten å trøtt å bare sovet omtrent. Hatt endel murringer i mage å rygg.. Håpe det er ett godt tegn. 6 dpo idag.

Skal oppdatere lista nå jeg:)

har du sjekket den i dag da? større sjans for treff da, siden det allerede er en ladning som har god gjort seg der :D om el er nå vel og merke ...

Har ikke kjent noen ting. På fredag hadde jeg smerter i tillegg, men får ta og kjenne litt etterpå :P Liker ikke å tafse :P

Nå skal jeg spise, og så legge barn og hjelpe til med lekser :D Tilbake før dere merker at jeg er borte :P Haha

Har ikke kjent noen ting. På fredag hadde jeg smerter i tillegg, men får ta og kjenne litt etterpå :P Liker ikke å tafse :P

Nå skal jeg spise, og så legge barn og hjelpe til med lekser :D Tilbake før dere merker at jeg er borte :P Haha
Jeg merker at du er borte :p hehe

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kjeder meg... Skulle vell ha trimmet litt i dag for å følge legens ønsker om vektnedgang, meen orker ikke.. Har vert travle uker på jobb med foreldresamtaler og sykt personale.. Kjenner jeg tenker mye på graviditet nå. Er så klar for å få en positiv test...

Måtte bare blåse ut litt. Sitter med så mange tanker nå som jeg ikke helt klarer å plassere i hode mitt :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Frister å legge seg samtidig med han... Trøtt -.-

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er veldig fristet til å gå og legge meg med vesla nå selv :P Men får finne senga senere... Mange innlegg å skravle meg opp på :P hahahaha :P

Kjeder meg... Skulle vell ha trimmet litt i dag for å følge legens ønsker om vektnedgang, meen orker ikke.. Har vert travle uker på jobb med foreldresamtaler og sykt personale.. Kjenner jeg tenker mye på graviditet nå. Er så klar for å få en positiv test...

Måtte bare blåse ut litt. Sitter med så mange tanker nå som jeg ikke helt klarer å plassere i hode mitt :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ser den :oops::rolleyes: Skulle ha trent litt selv :P Jaja, kommer en ny dag i morgen :) :D

Back
Topp