Jeg tilhører vel egentlig uke 20 nå, siden EL er i dag. (Pos test i går og EL smerter i dag).
Men jeg tror bare jeg holder meg her med dere
Ønsker oss en liten skatt![]()
Bare å være her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tilhører vel egentlig uke 20 nå, siden EL er i dag. (Pos test i går og EL smerter i dag).
Men jeg tror bare jeg holder meg her med dere
Ønsker oss en liten skatt![]()
Har en god følelse denne pp noe som er litt skummelt. Er ca 6dpo og har endel murringer i magen. Etter wc besøk kommer det noe rosa på papiret. håper det er en festeblødning og at det ikke er tr som snart kommer på besøk.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Siden jeg fikk tr i helga, hører jeg vel egentlig ikke til her inne lenger, men jeg er så spent på hvordan det går med dere, så jeg blir stuck her inne til ikm uka er forbi!!Krysser fingrene for dere alle!
![]()
Ja, jeg er jo av de første med ikm denne ukaHeldiggris!!!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Helga, tror jeg.Når tenker du å teste?er 6dpo å klør i fingrene etter å teste
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Nå ligger eg ute og soler meg littPlaner for dagen og uka da ladies?![]()
Her i dag blir det ommøblering i stua siden vi skal kvitte oss med en kommode. Men aaaaner jo ikke hvor jeg skal legge ting hennMangler lagringsplass... Kanskje jeg skal ta boden i stedet
Ikke at det er bedre der
haha...
Til middag blir det noe pasta greier. Nå spiser jeg en liten bolle med vanilje yoghurt m/ banan og All BranPrøver på en nyere og sunnere kosthold. Tenkt å begynne å trene også... Har vært støtte medlem på fresh i noen mnd nå... kanskje på tide å gjøre noe med det
![]()
Hadde sånne jeg også, men så lenge den holder seg over coverlinen er det braKan jo være en festedipp OM egget har vært rask, men det kan jo også komme av mye annet... Bare vent den stiger i morgen igjen
![]()
Nei. Det bør ikke feste seg 3 dpo. For da er det ikke kommet ned i livmoren enda, og fester det seg i egglederen kan det ikke bli baby.
Jeg tipper på helt andre årsaker til lav temp. Og at den går opp igjen i morgen
fra app
kvalm og trøtt. sånn snegler dagene mine avgårde nå. må ryke på en test snart. bare må
Ja jeg må nok vente noen dager til. Har jo sagt tidligst onsdag.Hoi hoi... Rolig nå![]()
vente to dager da
![]()
Hvis du karer
Spennende da
Krysser fingrene![]()
Ja jeg må nok vente noen dager til. Har jo sagt tidligst onsdag.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Får håpe den stiger igjen i morgenNei. Det bør ikke feste seg 3 dpo. For da er det ikke kommet ned i livmoren enda, og fester det seg i egglederen kan det ikke bli baby.
Jeg tipper på helt andre årsaker til lav temp. Og at den går opp igjen i morgen
fra app
kvalm og trøtt. sånn snegler dagene mine avgårde nå. må ryke på en test snart. bare må
Søndag?! :O oi så lenge vet jeg ikke om jeg klarerhihi. Hvor mange dpo er du nå? Haha ja ikke sant, spira kommer når det passer dårligst
men kan jo teste med deg på søndag uansett da
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app