**IKM uke 19**

Har en god følelse denne pp noe som er litt skummelt. Er ca 6dpo og har endel murringer i magen. Etter wc besøk kommer det noe rosa på papiret. håper det er en festeblødning og at det ikke er tr som snart kommer på besøk.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Liker gode og spennende følelser :) :D Spennende... Kan virke som festeblødning ja :) "bare" 4-7 dager til testing ;)

Planer for dagen og uka da ladies? :)

Her i dag blir det ommøblering i stua siden vi skal kvitte oss med en kommode. Men aaaaner jo ikke hvor jeg skal legge ting henn :P Mangler lagringsplass... Kanskje jeg skal ta boden i stedet :P Ikke at det er bedre der :P haha...

Til middag blir det noe pasta greier. Nå spiser jeg en liten bolle med vanilje yoghurt m/ banan og All Bran :P Prøver på en nyere og sunnere kosthold. Tenkt å begynne å trene også... Har vært støtte medlem på fresh i noen mnd nå... kanskje på tide å gjøre noe med det :P

Planer for dagen og uka da ladies? :)

Her i dag blir det ommøblering i stua siden vi skal kvitte oss med en kommode. Men aaaaner jo ikke hvor jeg skal legge ting henn :P Mangler lagringsplass... Kanskje jeg skal ta boden i stedet :P Ikke at det er bedre der :P haha...

Til middag blir det noe pasta greier. Nå spiser jeg en liten bolle med vanilje yoghurt m/ banan og All Bran :P Prøver på en nyere og sunnere kosthold. Tenkt å begynne å trene også... Har vært støtte medlem på fresh i noen mnd nå... kanskje på tide å gjøre noe med det :P
Nå ligger eg ute og soler meg litt;) har vell strengt tatt noe som skulle vært gjort inne, men det får eg ta når været ikkje er så fint:) i ettermiddag skal eg å jobb!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan sette meg opp på søndag 11 mai! Eggløsningstesten var ikkje fullt så positiv som igår! Så håper aksjene var gode, for nå ser eg ikkje mannen før 22.30 i kveld! Må nok legge aksjer då og:p

Hadde sånne jeg også, men så lenge den holder seg over coverlinen er det bra :) Kan jo være en festedipp OM egget har vært rask, men det kan jo også komme av mye annet... Bare vent den stiger i morgen igjen;)

Nei. Det bør ikke feste seg 3 dpo. For da er det ikke kommet ned i livmoren enda, og fester det seg i egglederen kan det ikke bli baby.

Jeg tipper på helt andre årsaker til lav temp. Og at den går opp igjen i morgen

fra app

Nei. Det bør ikke feste seg 3 dpo. For da er det ikke kommet ned i livmoren enda, og fester det seg i egglederen kan det ikke bli baby.

fra app

Det er sant, men jeg skrev jo også at det kunne være av andre årsaker ;)

kvalm og trøtt. sånn snegler dagene mine avgårde nå. må ryke på en test snart. bare må

Ja jeg må nok vente noen dager til. Har jo sagt tidligst onsdag.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Klarer du å vente til søndag, skal jeg teste med deg ;) :P Har sagt at jeg ikke skal teste før etter IKM så får vi se da ;) :P Har ingen tester liggende her så blir ikke vanskelig for meg :P IKM tirsdag-torsdag :)

Har selv større håp nå, for har fått plass på arbeidsrettet rehab, så nå hadde det jo passet veldig dårlig :P Min (u)flaks :P

Søndag?! :O oi så lenge vet jeg ikke om jeg klarer :p hihi. Hvor mange dpo er du nå? Haha ja ikke sant, spira kommer når det passer dårligst:p men kan jo teste med deg på søndag uansett da:)

fra app
Får håpe den stiger igjen i morgen :-) prøver å ikke henge meg for mye opp i tempen, men klarer ikke helt å la være å følge nøye med :-p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Noen råd til meg jenter? Jeg har har hatt EL cd 14, 15 og 16 de gangene jeg har testet etter EL. I denne syklusen er jeg på cd16 i dag. Jeg hadde sterke (men ikke heeelt positive) EL-tester cd14 og cd15, betydelig svakere i dag.

Tror dere EL er i dag og at jeg bare har drukket for mye eller noe liknende når jeg har testet cd14 og cd15 eller har syklusen tullet seg til etter sa/kjemisk?

Jeg pleier å få ømme pupper 1-2 dpo så jeg finner jo forsåvidt ut av det da men dere vet: den tålmodigheten...

Søndag?! :O oi så lenge vet jeg ikke om jeg klarer :p hihi. Hvor mange dpo er du nå? Haha ja ikke sant, spira kommer når det passer dårligst:p men kan jo teste med deg på søndag uansett da:)

Jeg vet ikke :P 3 dpo kanskje :P Men har litt vannaktig utflod nå, så nå lurer jeg på om det er EL tid igjen o_O:eek::confused: Har ikke noe som sier at det er EL tid nå :P

Back
Topp