**IKM uke 19**

Venter fremdeles på EL her. Pleier å ha på dag 15 men testene er bare nesten positive. Har bare hatt sex i går denne uken så vi får se. Skal iallefall fortsette noen dager framover nå og håper vi ikke har misset vinduet!

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres bra ut :) Krysser fingrene for at testen blir super pos i morgen :D

Kjeder meg, og er ufattelig godte sugen.. men ikke lyst på noe godteri heller, men mer vafler eller kake eller muffins.

Men gidder ikke å lage :P Kanskje få samboer til å lage vaffelrøre for meg :D :P Klarer å bake og lage hvitsaus fra bunn, men vaffelrøre klarer jeg virkelig ikke å lage :P

vaffelrøre er jo bare å smelle sammen noe greier. Mye egg, så er det meste gjort. Sukker, melk, mel og noe fett.

vaffelrøre er jo bare å smelle sammen noe greier. Mye egg, så er det meste gjort. Sukker, melk, mel og noe fett.

Jeg vet, men mine blir så slappe og tynne :P Samboer får som regel til fine og akkurat passe :P

Klarer å smekke sammen en pannekakerøre da, men vaffelrøre får jeg virkelig ikke til :P hahaha :P

Jeg vet, men mine blir så slappe og tynne :P Samboer får som regel til fine og akkurat passe :P

Klarer å smekke sammen en pannekakerøre da, men vaffelrøre får jeg virkelig ikke til :P hahaha :P
Klarer ikke lage vaffelrøre jeg heller ;-) :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kjenner det blir 2 lange dpo uker... håper så inderlig den sitter denne gang, og har en god følelse. Håper den stemmer.. :-)

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

God morgen jenter :)

En ny dag, ny uke, nye muligheter og spennende dager fremover.

Ønsker dere en fin dag og uke :)

❤️❤️❤️❤️

God morgen jenter :)

En ny dag, ny uke, nye muligheter og spennende dager fremover.

Ønsker dere en fin dag og uke :)

❤️❤️❤️❤️
Ha ein fin dag og fin uke du og! Henger litt her og der til eg vet:p murringer i ryggen og til tider i magen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm..tempen er gått ned igjen :-S

God mandag damer :-)

Der plasserte ff eggløsning :-) hipp hipp :-) kanskje jeg har en festedipp?

Vedlegg

• 1398663260731.jpg
    1398663260731.jpg
    108,1 KB · Visninger: 60
Har en god følelse denne pp noe som er litt skummelt. Er ca 6dpo og har endel murringer i magen. Etter wc besøk kommer det noe rosa på papiret. håper det er en festeblødning og at det ikke er tr som snart kommer på besøk.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hmm..tempen er gått ned igjen :-S

God mandag damer :)

Der plasserte ff eggløsning :) hipp hipp :) kanskje jeg har en festedipp?

Hadde sånne jeg også, men så lenge den holder seg over coverlinen er det bra :) Kan jo være en festedipp OM egget har vært rask, men det kan jo også komme av mye annet... Bare vent den stiger i morgen igjen;)

Hei damer! :) Jeg har ikm 7 mai!

Back
Topp