**IKM uke 19**

Det hørtes koselig ut! Min mann er klarer også å henge med på sånt slik st han kan spille med tantebarna våre!

Sent from my iPhone using BV Forum
Ganske fantastisk. Jeg klarer IKKE å henge med på slikt :p Dessuten går det bare i skytespill og det synes jeg er litt kjedelig. Veldig kos da. De har det veldig fint her de sitter i sofaen og hyler ;)

Ønsker et hjertebarn ❤

Har hatt positiv (digital) eltest i 6 dager nå. Er på dag 24 i syklusen, så tok en gtest idag, da jeg har lest at eltestene kan slå ut ved graviditet. 1 time etter jeg fikk negativ gtest kom mensen. Noen som har vært borti å få positive eltester ved menstruasjon før?? Får håpe på bedre lykke neste pp, og på ikm i slutten av mai istedet da..:)

Ikke helt positiv,men veldig nær dagen fær tr kom. Har bare sjekket 1 gang da

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tror eg skal inn her då eg fikk denne super positive testen! 11 mai ikm då kanskje?
ImageUploadedByBV Forum1398571216.268600.jpg
og eg som trodde eg var 11 dpo:p

Eggløsningen kommer ikke i helgen hvert fall, så jeg kan fjernes fra denne IKM listen også :) Lykke til, jenter :D

Ønsker et hjertebarn ❤

Du har tatt g-test også, ja?

fra app
Ja, den var negativ! Den burde vell slått inn når denne var så positiv om det var pga graviditet! Eg får se om den går ned igjen! Burde kanskje vært på uken etter denne kanskje siden eggløsning kommer innen 48 t

Jeg er veldig glad for at mine sover natta gjenom for tiden.

Dog, i morges våkna jeg jo av at det var så trangt i senga, mannen var uvanlig inpåsliten (han pleier ikke dytte meg ut av senga, liksom) og liten og myk... Der var jentungen ja. Ingen av oss aner når hun kom... Hun har normalt sett lange PERIODER med dette også, ente egen seng eller in i vår... Jeg vil ikke ha en ny sånn periode nå. Jeg sover ikke godt med henne under dyna mi. Under dyna til mannen, eller gjerne sin egen, ligger hun roligere, men under min så presser hun meg ut av senda

Mine har jeg vært heldig med de siste årene med at de sover natta gjennom. Men er som du sier, det kommer i perioder.

Ene her er veldig påklistret meg, mens hun andre ligger gjerne oppå pappaen sin :D da får jeg sove :P men ikke ellers. De må gjerne komme inn og kose når de våkner og ligge der til det er passe tid til å stå opp :)

Var en periode der jentene kom inn og la seg. En tett inntil meg og en mellom beina :P fikk virkelig sove da :P

❤️❤️❤️❤️

Fine testen. Men som sagt over meg, har du prøvd en g.test om du trodde du var 11 dpo?

Spennende uansett :D

❤️❤️❤️❤️
Ja, negativ!
Men det var så rart med el testen at den ble positiv i det den fikk urin på seg! Akkurat sånn som den gjorde når eg hadde mer hcg i kroppen etter MA! Studerte ikkje g testen etter en stund for eg gikk på jobb så kanskje eg må ta ein til i morgen:p

Ingen EL i sikte her. Så må nok bytte uke jeg og. Men holder meg her enda litt :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Tempen er fremdeles litt høyere, så satser på at el har vert her :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

våknet i natt / dagtidlig og var så ekstrem kvalm. er fortsatt litt små kvalm.
Nå har jeg en sånn gnagende murring i magen..
2 dager til sniktest:)

1dpo da kanskje :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja, negativ!
Men det var så rart med el testen at den ble positiv i det den fikk urin på seg! Akkurat sånn som den gjorde når eg hadde mer hcg i kroppen etter MA! Studerte ikkje g testen etter en stund for eg gikk på jobb så kanskje eg må ta ein til i morgen:p

Kjedelig :P Men velkommen til uke 19 :D Dette er uka for mange/alle :D

Back
Topp