**IKM uke 19**

Ute å nyter dagen :)
Vært i Dim Cay å spist frokost med ei venninne og typen hennes :)
Koser oss i strålende vær :)
I tillegg fikk vi leilighet med verdens beste utsikt :)
Så nå venter vi på EL om ca en uke, så kan skatten lages :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️
Så deilig :D For en nydelig dag det har vært.

Hadde smerter i eggstokkene i går :-o har ikke tempet på hytta, men merker det kjapt i morgen om tempen er gått opp, :-) blir nok aksjelegging i kveld og i morgen tenker jeg :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hadde smerter i eggstokkene i går :-o har ikke tempet på hytta, men merker det kjapt i morgen om tempen er gått opp, :) blir nok aksjelegging i kveld og i morgen tenker jeg :)

Bare å kose dere masse masse :D

Og vips så kom jeg hit.

Nå har jeg hengt i uke 18-tråden i tre uker, men nei, ingen el enda, så vips, da ble det uke 19. Så da håper jeg at jeg slipper å flytte videre til uke 19. Jeg vet ikke dato for IKM før jeg har hatt EL, så vi får se når det blir.

ImageUploadedByBV Forum1398063138.911811.jpg

Utsikta fra balkongen vår :)
Nå er vi snart på tur ned til bassenget og klar for soling :)

Og vips så kom jeg hit.

Nå har jeg hengt i uke 18-tråden i tre uker, men nei, ingen el enda, så vips, da ble det uke 19. Så da håper jeg at jeg slipper å flytte videre til uke 19. Jeg vet ikke dato for IKM før jeg har hatt EL, så vi får se når det blir.
Håper egget slipper snart:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg kommer inn hit. Ingen el enda, selv om den egentlig skulle kommet i uke 18. Håper jeg slipper å vente stort mer, men jeg aner ikke når IKM er siden syklusen er litt ute på sykkeltur. Kanskje jeg bare kan skrives opp på søndag 11.05 og heller endre på det hvis el kommer? :)

Ønsker et hjertebarn ❤

Jeg kommer inn hit. Ingen el enda, selv om den egentlig skulle kommet i uke 18. Håper jeg slipper å vente stort mer, men jeg aner ikke når IKM er siden syklusen er litt ute på sykkeltur. Kanskje jeg bare kan skrives opp på søndag 11.05 og heller endre på det hvis el kommer? :)

Ønsker et hjertebarn ❤
Velkommen inn til oss :-)

Kan se ut som el er tidligere enn onsdag.fikk iallefall lagt inn aksjer i morges før han dro på jobb.neste mulighet blir torsdag ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1398074636295.jpg
    1398074636295.jpg
    21,7 KB · Visninger: 72
Jeg tror jeg må flytte tilbake til ikm uke 18 jeg. Tror jeg er 2 dpo i dag. Det vil si at jeg er 14dpo neste lørdag. Da må jeg flytte tilbake, men jeg følger med på dere også:) Bina skal du flytte til ikm uke 18? Er ikke du også 2dpo. Har du lengre lutealfase?

Jeg tror jeg må flytte tilbake til ikm uke 18 jeg. Tror jeg er 2 dpo i dag. Det vil si at jeg er 14dpo neste lørdag. Da må jeg flytte tilbake, men jeg følger med på dere også:) Bina skal du flytte til ikm uke 18? Er ikke du også 2dpo. Har du lengre lutealfase?
Lykke til, søte Molly!! :D Jeg følger spent på deg og den "gamle" IKM gruppa ;)

Ønsker et hjertebarn ❤

Ønsker deg masse lykke til i dpo land :-) måtte dagene gå fort og tanta holde seg borte :-)

Du må holde oss oppdatert uansett :)

Vi byttet bare plass, da :)

Vi byttet bare plass, da :)
Det gjorde vi :) Er en veldig fin gjeng her inne på ikm uke 19. Så håper jeg du slipper å flytte videre!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Spennende uker som kommer da :D

Her blir det nok ikke noen januar baby, men har ikke gitt opp enda. EL denne uka tenker jeg :)

Ingen temping, ikke noe babyklister eller wild yam.. Tar det som det kommer... :P :D Så får vi se hva som skjer :D :P

Masse lykke til jenter :) Dere skal alle ha januar spirer :D

Back
Topp