**IKM uke 19**

Her er det julebrød under produksjon. Er vanlige hvetebrød, men jeg er oppvokst med at de ble bakt til jul. Derav navnet :)
Svigerfar er så glad i slike brød. Så nå skal han bli overrasket til frokosten sin i morgen :)
Han har nemlig tatt kveld når de er klar til levering, så setter de bare på bordet til han :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Her er det julebrød under produksjon. Er vanlige hvetebrød, men jeg er oppvokst med at de ble bakt til jul. Derav navnet :)
Svigerfar er så glad i slike brød. Så nå skal han bli overrasket til frokosten sin i morgen :)
Han har nemlig tatt kveld når de er klar til levering, så setter de bare på bordet til han :)

Så snill du er da :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Snille deg :) Kan tenke meg han blir glad ja :)

Lagd egen tråd nå men her er den :) Synes den ser blå ut :)

co4e.jpg
Ikke meningen å være gledesdreper,men har fått samme strek på de testene uten å vært gravid :( men krysser fingre for deg :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ikke meningen å være gledesdreper,men har fått samme strek på de testene uten å vært gravid :( men krysser fingre for deg :D

Ikke noen gledes dreper :D Godt du sier i fra :) Ikke opplevd det før så måtte spørre :D :) Blir jo spennende å se fremover ja :)

Ikke noen gledes dreper :D Godt du sier i fra :) Ikke opplevd det før så måtte spørre :D :) Blir jo spennende å se fremover ja :)
Håper ikke du har falsk strek. Hva sier magefølelsen da?
Jeg vil og ha positiv test. Og denne mnd SKAL jeg had det :D

I dag kom TR busende inn døren uten forvarsel og veldig uønsket. ;)
Så jeg kan melde meg inn her med neste ikm lørdag 10.mai. :)

Go'jenta mai -09 ❤️
MA august -13. :(
Prøver på en til.

I dag kom TR busende inn døren uten forvarsel og veldig uønsket. ;)
Så jeg kan melde meg inn her med neste ikm lørdag 10.mai. :)

Go'jenta mai -09 ❤️
MA august -13. :(
Prøver på en til.
Dritt tanta!! Men hyggelig og ha deg med på team januar 2015 ;-p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Håper ikke du har falsk strek. Hva sier magefølelsen da?
Jeg vil og ha positiv test. Og denne mnd SKAL jeg had det :D

Jeg vet ikke... Heller mer mot at jeg ikke er det... Mye pga tempen... Ellers så gir jo disse testene meg litt håp da :P

Men du blør ikke mensen mengde? Det er bare litt? Når skal du teste igjen da?

Nei ikke mensen mye. Har hatt to ganger hvor dovannet har blitt farget, men det er vel ca 6 dager siden... men borte etter 1- 2 tørk, ikke noe i undisen... :D :P (soooorry :D )

Tenkte kanskje en test i morgen, ellers så blir det tirsdag... :) Muligens onsdag :D

Nei ikke mensen mye. Har hatt to ganger hvor dovannet har blitt farget, men det er vel ca 6 dager siden... men borte etter 1- 2 tørk, ikke noe i undisen... :D :P (soooorry :D )

Tenkte kanskje en test i morgen, ellers så blir det tirsdag... :) Muligens onsdag :D
Hadde blitt sprø av sånne blødninger i tide og utide jeg. Men lover godt da at det ikke er tante mengde. Jeg venter som alltid i spenning på testene dine :D

Hadde blitt sprø av sånne blødninger i tide og utide jeg. Men lover godt da at det ikke er tante mengde. Jeg venter som alltid i spenning på testene dine :D

Kan si jeg er rimelig lei ja :confused:o_O:rolleyes: Fint at jeg kan være underholdende :D :P Gleder meg til dine tester :D

Kan si jeg er rimelig lei ja :confused:o_O:rolleyes: Fint at jeg kan være underholdende :D :P Gleder meg til dine tester :D
Ja men man blir det. Vi har jo vært prøvere sammen før,vært på samme terminforum . Og er prøvere igjen nå, så klart er jeg spent :D

Ja men man blir det. Vi har jo vært prøvere sammen før,vært på samme terminforum . Og er prøvere igjen nå, så klart er jeg spent :D

Ja, er ikke så rart nå nei. Januar må bli mnd deres. Så sikker på det altså :D

❤️❤️❤️❤️

Ja jeg håper det. Ventet altfor lenge nå. Og blir vel helt tullete om det går ett år til.

Synes det er ekstremt rart at det har tatt så lang tid. Skjønner jo at det tar lengre tid når man hele tiden skal ombestemme seg...o_O

Nei, jeg håper virkelig at lille spire klamrer seg fast hos deg og blir til termin i januar :D

Back
Topp