Ikm 7 mai på meg. Pp 13, så syns godt det kan klaffe snart (å med 33 dager lang syklus så går tiden sent)
Velkommen til oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm 7 mai på meg. Pp 13, så syns godt det kan klaffe snart (å med 33 dager lang syklus så går tiden sent)
Takk for detVelkommen til osspp13 ja.. uff ja da syns jeg det er på tide at det klaffer for dere. Krysser det som krysses kan for at det blir en spire denne pp
![]()
Jaaaa. Det syns så absolutt vi og (og vet det er 4 foreldre som venter og håper at de snart får mulighet til å bli besteforeldre og)...Ja, synes det er på tide at lille kloret seg fast nå....![]()
![]()
Jeg kan settes opp på 7. Mai (pp16).
Håper vi kommer oss inn i januar-gruppa alle sammen!
Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke si positiv test a?Muligens IKM 6.![]()
Håper virkelig det...Jeg kan settes opp på 7. Mai (pp16).
Håper vi kommer oss inn i januar-gruppa alle sammen!
Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke si positiv test a?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Tanta er borte. Så da er det bare å vente å se
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Da er jeg begynt med pergo og blodfortynnendeHåper det er det som skal til for at vi skal oppleve lykken med en liten skatt sammen.
Ønsker oss en liten skatt![]()
Ja, nå skal det klaffeHeier på dereJanuar skal det bli
![]()
Fikk forresten neg test i dag tidlig, men får se om jeg ikke svir av en CB+ senere i dag![]()
Se der jaMelder meg inn her jeg, fikk tanta i går og regner med at ikm er rundt den 10 + 12 mai. Litt usikker siden tante rød tuller litt med meg!
Jada kommer jeg når jeg har sakt det =) Håper virkelig Mai er mnd nå for oss alle sammen <3Se der jaDer var du snuppa
Ønsker oss en liten skatt![]()
Huffda. Får håpe det retter seg fortGod morgen damer.. Her er formen på bånn.. Drakk for et helt år i går. Haha!! Full i angst i dag
huff huff...
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app