**IKM uke 19**

Da er vi på siste dag av uke19. Hvordan er status for dere som ikke har oppdatert?

Xlibrax80 har du testet enda? Håper tanta holder seg langt unna altså. Du skal jo over til januar15 du også.
Har en form som er helt pyton, så har ikke testa. Men trur TR blir å komme.


Ønsker oss en liten skatt ❤️
 
Ble forresten kjempekvalm i dag tidlig da jeg stod på badet, og nå nylig når jeg skulle spise brødskive. Måtte legge meg for å unngå å kaste opp.
Kommer også litt både brunt og rødt i utfloden, så tror løpet er kjørt.
Regner med kvalmen kommer pga at jeg er syk.


Ønsker oss en liten skatt ❤️
 
Ble forresten kjempekvalm i dag tidlig da jeg stod på badet, og nå nylig når jeg skulle spise brødskive. Måtte legge meg for å unngå å kaste opp.
Kommer også litt både brunt og rødt i utfloden, så tror løpet er kjørt.
Regner med kvalmen kommer pga at jeg er syk.


Ønsker oss en liten skatt ❤️

Det kan jo hende du er en av dem som blør litte gran da. Hvordan var det sist du var gravid? håper ikke løpet er kjørt for deg. Vil ha deg med over til januar15. Håper kvalmen kommer av en liten spire. Sender over masse babystøv til deg:)
 
Ble forresten kjempekvalm i dag tidlig da jeg stod på badet, og nå nylig når jeg skulle spise brødskive. Måtte legge meg for å unngå å kaste opp.
Kommer også litt både brunt og rødt i utfloden, så tror løpet er kjørt.
Regner med kvalmen kommer pga at jeg er syk.


Ønsker oss en liten skatt ❤️

Noen som venter IKM får gjerne en liten blødning når de egentlig skal ha TR :)

Krysser fingrene :)
 
Har ikke hatt blødning ved ikm tidligere.
Har hatt blødning 8-9 DPO alle gangene.


Ønsker oss en liten skatt ❤️
 
Har ikke hatt blødning ved ikm tidligere.
Har hatt blødning 8-9 DPO alle gangene.


Ønsker oss en liten skatt ❤️

Jeg mente de som var gravide får en blødning som kan virke som begynnelsen av TR og dermed trodd at det ikke er noe likevel ;)

Krysser fingrene :)


____________________

❤️Termin 17.januar ❤️
 
Jeg mente de som var gravide får en blødning som kan virke som begynnelsen av TR og dermed trodd at det ikke er noe likevel ;)

Krysser fingrene :)


____________________

❤️Termin 17.januar ❤️
Skjønte det :)
Mente blødning ved IKM ved graviditet. Har kun hatt blødning 8-9 DPO når jeg har vært gravid.
Får se hva som skjer i morgen :)


Ønsker oss en liten skatt ❤️
 
Her er nok løpet kjørt og nok en kjemisk eller feil med tester eller noe. Testene har bare blitt svakere og i dag så godt som negativ, men ingen tr enda.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har egentlig IKM i uke 20 men fikk mest sannsynlig tr i dag:/ 3 dager før tiden!! Og vi som hadde jobbet så hardt for at det skulle klaffe denne mnd:/ noen av dere som har fått tr før tiden før?


Så lyst til å bli mamma <3
 
Da ser det ut som TR har kommet i gang.
Jaja, får satse på februar da :)


Ønsker oss en liten skatt ❤️
 
Jeg har egentlig IKM i uke 20 men fikk mest sannsynlig tr i dag:/ 3 dager før tiden!! Og vi som hadde jobbet så hardt for at det skulle klaffe denne mnd:/ noen av dere som har fått tr før tiden før?


Så lyst til å bli mamma <3

Jeg fikk tr 2 dager før tiden forrige syklus. Men nå er ikke syklusen min helt stabil. Varierer fra 26 til 34 dager.håper spira sitter for dere neste PP :)
 
Ingen TR her heller enda. Testa på lørdag (ikm-dagen) og den var negativ. Har aldri gått over tiden før så nå jakter jeg symptomer. ;)
Regner med TR kommer når jeg minst venter det.


Go'jenta mai -09 ❤️
MA august -13. :(
Prøver på en til.
 
Nå er tanto komt! Men blir nok uke 24-25 pga lange sykluser! Viss ikkje første mnd med pergo kan fikse på det;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har fremdeles ikke fått besøk av Tanta, lurer på om forrige syklus gjentar seg for da fikk jeg svakt positive tester som ble negative for så å få positive tester igjen da også en cbd. Skjønner ikke noe. Hvis dette hadde vært en kjemisk så skulle jeg vel begynt å blø nå? Så på grafen min fra sist syklus og da ser det ut som el var da jeg fikk positive tester første gangen. Noe som faktisk ikke skal være mulig for man produserer jo ikke hcg ved el. Men, som vanlig så er det bare å vente å se. Men hvis Tanta skal komme så kan du gjerne bare komme snart:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har fremdeles ikke fått besøk av Tanta, lurer på om forrige syklus gjentar seg for da fikk jeg svakt positive tester som ble negative for så å få positive tester igjen da også en cbd. Skjønner ikke noe. Hvis dette hadde vært en kjemisk så skulle jeg vel begynt å blø nå? Så på grafen min fra sist syklus og da ser det ut som el var da jeg fikk positive tester første gangen. Noe som faktisk ikke skal være mulig for man produserer jo ikke hcg ved el. Men, som vanlig så er det bare å vente å se. Men hvis Tanta skal komme så kan du gjerne bare komme snart:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Høres frustrerende ut! Lykke til, håper jo du slipper tanta, men ja, om hun skal komme får hun komme fortest mulig..
 
Back
Topp