**IKM uke 19**

Variere hos meg. Sist pp kom tr på 8dpo denne gang kom det på 12 :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Så teit.. Tror uansett tanta kommer, og det er jo bare fint med litt lengre lutealfase, selv om jeg bare vil i gang med neste pp nå :)
 
Så teit.. Tror uansett tanta kommer, og det er jo bare fint med litt lengre lutealfase, selv om jeg bare vil i gang med neste pp nå :)
Forstår det :) men husk, det er håp helt til tanta dukker opp;-) hvordan går det med tempen da?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Så teit.. Tror uansett tanta kommer, og det er jo bare fint med litt lengre lutealfase, selv om jeg bare vil i gang med neste pp nå :)
Forstår det :) men husk, det er håp helt til tanta dukker opp;-) hvordan går det med tempen da?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Forstår det :) men husk, det er håp helt til tanta dukker opp;-) hvordan går det med tempen da?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Syntes den ser dalende ut. Den stupdykker ikke, men daler. Her ser du denne måned og siste måned. De begynner å ligne litt i slutten der
rev7OTfMk.png
 
Jeg er kun 13 dpo, men ikm var ifølge FF i går. Samme her med blendahvite tester. Var 100 % sikker på at mensen kom i dag morges, kunne merke det suget i magen som pleier å bety at mensen kommer innenfor de neste 3-10 minuttene. Jeg pleier aldri å ta feil av det suget, så skyndte meg å fikk satt inn et truseinnlegg innen jeg måtte løpe på jobb. Når jeg så kommer hjem, har det jo ikke kommet noe blod ennå. Er litt forvirra her jeg. Men jeg er jo kun på andre måned med FF, så kan jo være at "statistikken" ikke er så god ennå, og ikm egentlig er en av de neste dagene.

Vet ikke jeg, syntes bare tanta kan komme om hun skal, for detta er bare kjedelig. Men, du kan jo trøste deg med tabellen lykkeliten har lagt ut: http://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene.1673091/, det kan jo være du (eller forhåpentligvis oss begge) er noen av dem hvor hcg øker langsomt, noe som forklarer blenda hvite tester ennå..
Ja vi kan bare krysse fingrene. Jeg syntes alltid at mensen kommer for seint hos meg.. syklussen blir bare lenger og lenger, men jeg pleier jo hvertfall å ha mensmurringer som bare rakkern, men ikke denne gangen gitt.. denne gangen er det ingenting som tyder på at mensen skal komme, men etter å nå ha prøvd noen mnd så blir jeg bare ekstremt skuffa og deprimert når jeg bare får negative tester hele tiden. det er skikkelig min flaks. Kan ikke helt se for meg en positiv test.. jeg bruker også sånne billig tester.. fra ebay. En venninne av meg prøvde å ta en sånn test når jeg var hjemme hos hu når hu var gravid. Der kom streken med en gang... ikke 10 sekunder en gang.. helt rød strek. Men ikke her gitt :/ Trodde at dette skulle gå så fort.. siden jeg er 22 år gammel... var gravid som 15 åring.. da fant jeg det ikke ut før uke 11 eller noe... å da ble det jo positivt med en gang.. å ble gravid med en gang også... tok abort. Mens nå...neida. begynner å mistenke at det er mannen som har problemer.... selvom det er dumt å tenke sånn når vi bare har prøvd i 5 mnd.
 
Her ser det ut til at det enten er kjemisk eller at jeg har verden strengeste hcg stigning, strekene blir ikke sterkere synes heller de blir svakere, så nå gidder jeg ikke teste mer og forbereder meg heller på tanta:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her ser det ut til at det enten er kjemisk eller at jeg har verden strengeste hcg stigning, strekene blir ikke sterkere synes heller de blir svakere, så nå gidder jeg ikke teste mer og forbereder meg heller på tanta:(


Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingerne for at tanta ikke kommer, og at testene blir sterkere snart!
 
Her er jeg 12 DPO. Enda en dag nærmere IKM, og har heller ikke testa enda.
Formen er helt på bunn. Føles som jeg er overkjørt av en dampveivals.

Håper dere herlig jenter har en strålende lørdag :)


Ønsker oss en liten skatt ❤️
 
Her er jeg 12 DPO. Enda en dag nærmere IKM, og har heller ikke testa enda.
Formen er helt på bunn. Føles som jeg er overkjørt av en dampveivals.

Håper dere herlig jenter har en strålende lørdag :)


Ønsker oss en liten skatt ❤️

Flink du er altså:) men i morgen svir du av en test vel?:p Vil ha deg inn på januar15 NÅ:D

Ønsker deg en kjempe fin lørdag også:)
 
Flink du er altså:) men i morgen svir du av en test vel?:p Vil ha deg inn på januar15 NÅ:D

Ønsker deg en kjempe fin lørdag også:)
Nja. Vet ikke enda ang test. Har lyst å bare vente til mandag eller tirsdag. Mens for å vise alle testegale :p at det er mulig å vente :)


Ønsker oss en liten skatt ❤️
 
Nja. Vet ikke enda ang test. Har lyst å bare vente til mandag eller tirsdag. Mens for å vise alle testegale :p at det er mulig å vente :)


Ønsker oss en liten skatt ❤️

Klapp på skuldra til deg:D jeg røyk på 11 dpo. Da kom testetøsa frem:p har på følelsen at det er ei spire pågang hos deg jeg altså. Den følelsen SKAL stemme også:):D
 
Regner med TR er underveis. Begynt å komme litt brunt i utfloden :(


Ønsker oss en liten skatt ❤️
 
Enda ingen mens! Om eg husker det opp i alt styret i morgen så blir det testing igjen


Sent from my iPad using BV Forum
 
Dpo 14, negativ test! Kom mensen så eg kan begynne igjen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her kom tr i går.. satser på februar jeg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Her kom tr i går.. satser på februar jeg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Velkommen inn på ikm 23;-D
Men jeg hadde jo egentlig håpt at du skulle på terminforum... Møkka tante..det er noe dritt altså!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Velkommen inn på ikm 23;-D
Men jeg hadde jo egentlig håpt at du skulle på terminforum... Møkka tante..det er noe dritt altså!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det hadde jeg også, men når tr ikke kom på torsdag luktet jeg liksom lunten. Så var forberedt på tantebesøk og vil bare starte ny pp nå. Ser ut som om det blir uke 23, men tenker å vente til jeg får el til å komme inn i ikm-gruppa. Kan jo trøste meg med at når det er, så "kjenner" jeg jo flere koselige folk der inne ;)
 
Back
Topp